سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز تاسف از محرومیت این تیم از حضور هواداران برابر لخویا گفت: فیفا و AFC سخت‌گیر هستند.
کد خبر: ۴۲۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 17 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از ایسنا برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره محرومیت این باشگاه از حضور هواداران در دیدار رفت برابر لخویا قطر اظهار کرد: نمی‌دانم چرا و به چه دلیل جریمه شده‌ایم. می‌دانم که فیفا و AFC در اجرای مقررات سخت‌گیر هستند. در کرواسی تیم دینامو زاگرب به خاطر همین مسائل حاشیه‌ای هواداران نزدیک نیم میلیون یورو جریمه پرداخت کرد و تیم ملی کرواسی هم به خاطر همین مسائل دو بازی بدون تماشاگر برگزار کرد.

او ادامه داد: فوتبال بدون هوادار اصلا معنا ندارد و این بدترین جریمه‌ای است که می‌شود برای تیم و هواداران در نظر گرفته شود. فوتبال برای هواداران انجام می‌شود. بازی بدون تماشاگر بی‌فایده است. متاسفم اما کاری از دستم برنمی‌آید.

برانکو درباره دلیل جلسه با سیدجلال حسینی و حسین ماهینی گفت: ما همیشه جلسات روتین داریم که ببینیم چگونه می‌توانیم کار را بهبود بدهیم و آماده‌تر شویم. گفتیم که همه به تمرین بیایند تا ببینند که ما چیزی برای پنهان کردن نداریم. وظیفه داریم که هرچه بهتر خود را برای بازی با لخویا آماده کنیم. ایران تنها کشوری در غرب آسیاست که سه تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده‌اند. باید نتایج هرچه بهتری در آسیا بگیریم تا باشگاه‌هایمان موقعیت بهتری در آسیا داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: درباره مسائل مالی هم صحبت می‌کنیم تا ببینیم که چه اقداماتی باید انجام دهیم.

او در ادامه درباره اینکه آیا با جدایی چند بازیکن تیمش موافق است، گفت: این‌ها بازیکنان پرسپولیس هستند که بهترین نتایج را در لیگ برتر کسب کرده‌اند. آن‌ها قاطعانه بازی کردند و در لیگ قهرمانان آسیا کیفیت‌شان را نشان دادند. به خاطر همین بازیکنان، هر تیمی که مقابل ما بازی می‌کند، به ما احترام می‌گذارد. شاهدید که کل لیگ را با ۱۳-۱۴ بازیکن انجام دادیم.

برانکو درباره آمادگی تیمش برای بازی با لخویا هم گفت: به جز کمال که در مشهد کتفش آسیب دید بقیه سالم هستند. بزرگ‌ترین تعریف و تمجید من شامل حال بازیکنانم می‌شود. خیلی از تیم‌ها چه داخلی و خارجی به دنبال بازیکنان ما هستند.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار