عملکرد حجت الاسلام رئیسی در دوره مدیریت بر آستان قدس رضوی و همچنین در همین فرصت تبلیغات انتخاباتی نیز نشان می‌دهد که ایشان پایه و مایه لازم برای تبدیل شدن به «نقطه اتحاد ملی» را دارند.
کد خبر: ۴۲۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 17 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از تسنیم بیش از 5000 نفر از نخبگان و دانشجویان برجسته علوم انسانی کل کشور با صدور بیانیه‌ای از حجت الاسلام رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند. متن بیانیه و اسامی بدین شرح است:
هو الحکیم
مردم بزرگ ایران!
ما به عنوان جمعی از نخبگان ،طلاب و  دانشجویان علوم انسانی کشور با توجه به تایید صلاحیت شش نامزد توسط شورای محترم نگهبان به تمامی کاندیدا ها احترام می‌گذاریم، اما ماجرا بدین قرار است که در این کار زار مهم ، «بهترین گزینه موجود»، بی‌گمان، «حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی» است، و مزیت اصلی که ما به آن چشم داریم، «اتحاد ملی» برای رفع مسائل کشور بویژه مسائل اقتصادی است.
حجة الاسلام سید ابراهیم رئیسی، یک چهره دینی، حقوقی، و اجرایی با سابقه و مورد وثوق امام خمینی (ره) هستند. ایشان، فعالیت اجرایی را در زمان امام خمینی (ره) آغاز کرده‌اند، و پنج حکم قابل اعتنا و مهم از جانب ایشان دریافت کردند.
ایشان  با لحاظ جمیع شرایط و مهارتها از حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه روحانیت مبارز تهران، و اکثریتی از خبرگان ملت بهره‌مند هستند. همین طور به لحاظ پیشینه طولانی نظارتی در سازمان بازرسی کل کشور، به عملکرد دستگاه‌های اجرایی و حتی شرکت‌ها و سازمان‌های غیر دولتی و نهادهای مدنی که هم‌اکنون سهم بزرگی در تنظیم سیاست‌های ملی اختیار کرده‌اند دارند. عملکرد ایشان در دوره مدیریت بر آستان قدس رضوی و همچنین در همین فرصت تبلیغات انتخاباتی نیز نشان می‌دهد که ایشان پایه و مایه لازم برای تبدیل شدن به «نقطه اتحاد ملی» را دارند.
ایشان می‌توانند دولتی مردمی را با تمرکز به مسائل و آسیب‌های اجتماعی قعر جامعه، و با توجه خاص به بحران اشتغال، و بر مبنای یک الگوی بومی شکل دهند و می‌توانند مشارکتهای ملی را حتی در سطح عمده از بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبی و کارگزاران جلب نمایند تا این مسائل کهنه که در گرماگرم بازی‌های سیاسی مغفول مانده بودند و به زخم‌های کهنه‌ای بدل شدند درمان کنند. ایشان می‌توانند، از توانمندیهای مدیر  اجرایی و جهادی کشور، دکتر محمد باقر قالیباف نیز بهره ببرند، و ما امید داریم تا ساز و کارهای سیاسی در تشکل نیروهای انقلاب، کمک کند که چنین «اتحاد ملی» به وقوع بپیوندد.
از سوی دیگر ناکارآمدی دولت فعلی در حل مشکلات مردم و همین طور ادامه دولت آینده ایشان، تمایز قاطعی با دولت فعلی نخواهد داشت، و بویژه ایشان برای سویه‌های بحرانی آینده، بویژه بیکاری تقریباً پنجاه درصدی فارغ‌التحصیلان و همچنین وضعیت بحرانی اشتغال زنان سرپرست خانوار و موضوع کودکان کار برنامه‌ای ندارند. ایشان هیچ تمایلی برای طراحی یک برنامه تازه برای فائق آمدن بر مسائل اقتصادی امروز ما ندارند.
از همین جهات است که ما جمعی از اصحاب ، دانشجویان و پژوهشگران علوم انسانی ، در شرایط کنونی و با توجه به لزوم حفظ اتحاد و انسجام ملی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را بهترین گزینه موجود می دانیم و از مردم شریف و بزرگ ایران دعوت می کنیم تا برای حفظ منافع و مصالح کشور از حجت الاسلام دکتر ابراهیم رئیسی حمایت کنند.
به امید روزی که «بهترین گزینه ممکن» ظهور فرماید، و صدارت عظمای همه ما را بر عهده گیرد. تا آن روز، تکلیف ما انتخاب «بهترین گزینه موجود» است که به «بهترین گزینه ممکن» شبیه‌تر باشد.
تا روز موعود که ومن الله التوفیق.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار