سفر و تعطیلات دو واژه شیرینی هستند که همیشه نام آنها تداعی‌گر سپری کردن اوقاتی خوش با خانواده یا دوستان به دور از هیاهوی روزمره زندگی است. هر کسی به مسافرت نیاز دارد تا پس از مدت ها کار کمی استراحت کند و از مشغله‌های زندگی به دور باشد.
کد خبر: ۴۲۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 17 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از kishqeshm اصفهان، شیراز، مشهد، کیش و یا حتی تهران از جمله مهم‌ترین شهرهای ایران به لحاظ گردشگری هستند اما در بین همه  این ها لذت سفر به کیش چیز دیگری ست... جزیره کیش از زیباترین جزایر کشورمان است که منطقه آزاد می باشد و این خود یکی از مهمترین دلایلی است که باعث می شود هر گردشگری این منطقه را بعنوان هدف اول خود برای سفر در نظر بگیرد. اما مهم‌ترین مسئله برای هر مسافر همانطور که می‌دانید موضوع محل اقامت است و طبیعی است که هر کسی دوست داشته باشد در زمان تعطیلات خود در بهترین مکان ممکن اقامت داشته باشد.

کیش

حتما می دانید که جزیره کیش از این حیث دارای جایگاه ویژه‌ای است چراکه هتل‌های کیش همواره از برترین هتل های سراسر کشورمان شناخته می شده اند. در ادامه قصد داریم شما را با خاص‌ترین هتل‌های کیش آشنا کنیم؛ با این بخش از سری مقالات اطلاعات سفر به کیش وبسایت kishqeshm همراه باشید.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش را شاید بتوان در زمره ۵ هتل برتر سراسر ایران دانست که در زمینی به مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع در بخش شرقی جزیره کیش واقع شده است. یکی از جالب توجه‌ترین ویژگی‌های این هتل ۵۵ ستاره که توجه هر گردشگر ایرانی و بخصوص خارجی را به خود جلب می کند، معماری خاص آن است که الهام گرفته شده از بنای باشکوه و باستانی تخت‌جمشید است.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

اکثر اتاق های این هتل چشم اندازی بسیار زیبا رو به خلیج همیشه فارس ایران دارند که باعث می‌شود هر مسافری از اقامت خود در این هتل نهایت لذت را ببرد. مطمئنا شما نیز با اقامت در این هتل حرف‌های ما را راحت‌تر درک خواهید کرد و حق را به ما خواهید دید.

گفتنی است هتل داریوش کیش دارای بهترین امکانات و خدمات رفاهی است که از بهترین آنها می‌توان به غواصی، زمین  تنیس و بیلیارد اشاره کرد که در کمترین هتل این جیره می‌توان آنها را مشاهده کرد.

هتل داریوش کیش

اما نکته ای که در مورد این هتل وجود دارد، هزینه اقامت در آن است که بدون شک هر کسی نمی‌تواند از عهده آن بر بیاید  چراکه هتل داریوش جزء گران‌ترین هتل‌های ایران نیز محسوب می‌شود!

هتل شایگان کیش

هتل شایگان نیز از دیگر هتل‌های لوکس و مجلل جزیره کیش است که در سال ۱۳۸۲ افتتاح گردیده است. هتل ۵ ستاره شایگان دارای ۱۴۰ واحد اقامتی است که هر یک دارای بهترین و مدرن‌ترین امکانات روز دنیا است.

هتل شایگان کیش

از جمله دلایل محبوبیت این هتل می‌توان به تورهای مفرح روزانه آن اشاره کرد که لحظات بسیار لذت بخشی را برای هر گردشگری رقم می‌زند. به علاوه رستوران‌های هتل شایگان کیش نیز دارای بهترین و با کیفیت‌ترین غذاهای ایرانی و بین  المللی در سراسر جزیره هستند.

از مهم‌ترین خدمات رفاهی هتل نیز می توان به امکان کرایه کردن خودروهای لوکس خارجی، زمین تنیس، استخر مجهز  هماه با سونا و جکوزی، خدمات ماساژ و اسپا، کافی شاپ، پارکینگ ویژه میهمانان و... اشاره کرد.

همچنین این هتل در فاصله نسبتا کمی تا مراکز خرید پانیذ و پردیس واقع شده است که این امر سبب شده تا میهمانان هتل برای گشت و گذار در این مراکز خرید و تهیه سوغات خود از این جزیره نیز هیچ گونه کمبودی را احساس نکنند.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

گفتنی است در صورتی که قصد رزرو هتل پیش از سفر خود را دارید، می توانید با مراجعه سامانه‌های آنلاین اینترنتی همچون safarme در کمترین زمان ممکن نسب به رزرو اتاق در هر یک از هتل های جزیره کیش اقدام کنید.

هتل ایران

هتل ایران یکی از خاص ترین هتل های ۵ ستاره جزیره زیبای کیش است که بصورت دو برج کاملا جداگانه بنا گشته است.  نکته مهمی که در خصوص این هتل وجود دارد و باعث شده از این حیث از سایر رقبای خود کاملا جلوتر باشد، بهره‌گیری از جدیدترین نوع تکنولوژی روز دنیا مثل سیستم تهویه مطبوع VRF است که می‌توان آثار آن را به طور کاملا مشهود در اتاق‌های آن مشاهده کرد.

هتل ایران

هتل ایران

به لحاظ قدمت نیز هتل ایران کیش را باید از با سابقه ترین هتل های جزیره دانست که با توجه به تجربه ۱۸ ساله مدیران  آن در زمینه هتل داری باید اذعان داشت که امکانات و خدمات رفاهی این هتل بسیار رضایت کننده است. هتل ایران دارای ۱۲۸ اتاق می باشد که هر یک دارای منظر ای بسیار زیبا رو به دریا یا پارک بزرگ زیبای کیش هستند.

وجود چند رستوران و کافی‌شاپ بسیار بی‌نظیر همراه با نزدیکی به بهترین مراکز تجاری جزیره باعث شده تا هتل ایران همواره به عنوان اولین انتخاب‌های گردشگران کیش برشمرده شود.

اینترنت سراسری، استخر، سالن بدن‌سازی، صندوق امانات، روم سرویس ۲۴ ساعته، پارکینگ و سرویس VIP رفت و آمد به فرودگاه از جلمه امکاناتی هستند که اقامت در این هتل را برای میهمانان خود بسیار دلپذیر می‌کنند.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

برچسب ها: هتل های کیش ، لذت سفر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار