یک کارشناس اقتصادی گفت: این دولت می‌خواست مردم را از یارانه بی‌نیاز کند، حال چه شده که در آستانه انتخابات پیامکی ارسال کرده و نسبت به وصل مجدد یارانه قطع شدگان اصرار دارد، به نظر می‌رسد این دولت مطمئن نیست که بتواند در دوره بعد نیز سرکار باشد برای همین با پول می خواهد رای بیاورد.
کد خبر: ۴۲۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 17 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از نسیم آنلاین ابراهیم رزاقی کارشناس مسائل اقتصادی اظهار کرد: این دولت اگر قدری به فکر مردم بود امروز ناچار نمی شد برای کسب رای بیشتر  دست به هر کاری بزند.

وی ادامه داد: این دولت می خواست مردم را از یارانه بی نیاز کند، حال چه شده است که در آستانه انتخابات پیامکی ارسال کرده و نسبت به وصل مجدد یارانه قطع شدگان اصرار دارد، به نظر می رسد این دولت مطمئن نیست که بتواند در دوره بعد نیز سرکار باشد برای همین با پول می‌خواهد رای بیاورد.

این کارشناس اقتصادی بیان کرد: کارسیاسی آن هم در آستانه انتخابات شائبه ایجاد می کند، ضمن اینکه چرا همه کارهای دولت نظیر افزایش ناگهانی یارانه مستمری بگیران، افزایش حقوق کارمندان و حداقل بگیران  و یا پرداخت سهام عدالت باید در این برهه زمانی اتفاق بیفتد. 

رزاقی تصریح کرد: همه این موارد در کنار هم نشان می دهد که دولت امیدی به ماندن ندارد برای همین می خواهد به هر طریق ممکن و با هر ابزاری که در دست دارد آرای مردم را به نفع خود تغییر دهد ولی واقعیت امر این است که این ها به فکر مردم نیستند و تنها به منافع خود می اندیشند.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار