سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه آرزویش ماندن طارمی و رفیعی است، گفت: اگر با رفتن از پرسپولیس موقعیت بهتری نصیب‌ این دو می شود ما نمی‌توانیم مانع جدایی‌شان شویم.
کد خبر: ۴۲۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 16 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از تسنیم برانکو ایوانکوویچ درباره اینکه یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی شده او دستیارانش روز گذشته از این باشگاه دریافتی داشتند، اظهار داشت: روز گذشته به اتفاق دستیارانم در باشگاه بودم اما پولی از باشگاه دریافت نکردیم و مثل همه بازیکنان از باشگاه طلب داریم.
 
وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد بدهی مالیاتی‌اش و اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز مالیات او را پرداخت نکرده است؟ یادآور شد: طبق توافقی که با باشگاه پرسپولیس داشتم پرداخت مالیاتم بر عهده باشگاه است و مسئله‌ای که شما به آن اشاره دارید به باشگاه ارتباط دارد.
 
سرمربی پرسپولیس در واکنش به احتمال جدایی سروش رفیعی و مهدی طارمی و رفتن آنها به فوتبال اروپا، عنوان کرد: طارمی تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و از نظر من، او و سروش بازیکنان بسیار مهمی برای ما هستند اما اگر هر دو پیشنهادی بهتر از پرسپولیس داشته باشند و  رفتن به تیم جدید باعث بهتر شدن موقعیت آنها می‌شود نمی‌توانیم مانع شویم و اینکه برای هر دوی آنها آرزوی موفقیت کنیم. من آرزو می‌کنم که مهدی و سروش در پرسپولیس بمانند چرا که آنها بازیکنان ارزشمندی برای پرسپولیس هستند.
 
برانکو در ادامه در واکنش به خبر بازگشت امید عالیشاه و احمد نوراللهی به پرسپولیس و اینکه یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس اخیرا این دو بازیکن را خیانتکار خطاب کرده بودند، گفت: امید عالیشاه و احمد نوراللهی تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس هستند و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی تیم را ترک کردند. اینکه دیگران در مورد این دو بازیکن چه صحبتی کردند به من ارتباط ندارد و به اعتقاد من احمد و امید بازیکنان بسیار ارزشمندی هستند و من با آغوش باز از آنها استقبال خواهم کرد.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار