از مطرح شدن نام اوروس تا به امروز، سال‌ها می‌گذرد و این خودرو بارها تایید شد و تاخیر خورد و حتی شایعه توقف کامل آن نیز به گوش رسید.
کد خبر: ۴۲۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 16 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از خودرونویس **استفانو دامنیکالی، مدیر لامبورگینی اکنون تاکید کرده است که موتور 4 لیتری بی‌توربوV8 در کراس‌اوور اوروس قادر به تولید 650 اسب‌بخار است. نسخه استاندارد خودرو در سال 2018 در اروپا و نسخه پلاگ-این هیبریدی خودرو نیز در نیمه اول 2019 عرضه خواهد شد.

**لامبورگینی به موفقیت اوروس بسیار امیدوار است. تولید سالانه اوروس در 2018 حداقل هزار دستگاه برآورد شده است و هدف لامبورگینی، رساندن این عدد به 3500 دستگاه در 2019 است. اگر اوروس به این میزان تولید برسد، یعنی نیمی از تولید سالانه این برند ایتالیایی، متعلق به این کراس‌اوور موردانتظار است.

لامبورگینی اوروس بار دیگر تایید شد

**به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، لامبورگینی کار روی این خودرو را از آپریل شروع کرد و قصد دارد که زمانی در سال 2018، آن را با قیمت 200 هزار دلار به ایالات متحده بفرستد. اوروس با وجود اینکه 650 اسب‌بخار تولید می‌کند، قرار نیست که یک خودروی اسپرت خالص باشد و لامبورگینی می‌خواهد آن را تبدیل به یک خودروی خانوادگی با ویژگی‌های اسپرت کند.

لامبورگینی اوروس بار دیگر تایید شد

**شاید جدی‌ترین رقیب اوروس، پورشه کاین نسل بعد باشد که در نسخه S E-Hybrid نیز در دسترس خواهد بود. این کراس‌اوور هم از یک موتور 4 لیتری بی‌توربو V8 و پلاگ‌-این هیبریدی بهره می‌برد و قدرت خروجی آن، 671 اسب‌بخار برآورد شده است.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار