در حوزه مسکن مهر 18 هزار واحد مسکن در ابتدای دولت یازدهم بهره برداری شده بود که در این دولت 45 هزار واحد آماده بهره برداری شده است.
کد خبر: ۴۲۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶ 15 May 2017
به گزارش تابناک البرز؛ سید حمید طهائی، استاندار البرز گفت:‌ در حوزه مسکن مهر 18 هزار واحد مسکن در ابتدای دولت یازدهم بهره برداری شده بود که در این دولت 45 هزار واحد آماده بهره برداری شده است.
 
وی همچنین ادامه داد: تعداد واحدهای مسکن مهر آماده شده در این دولت سه برابر دولت قبل است. محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز آبان ماه سال 95 اعلام کرد که دولت 10 هزار میلیارد ریال برای کمک به تکمیل واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور اختصاص داد.
 
وی با اشاره به اینکه در استان البرز از مجموع 91 هزار واحد مسکن مهر 63 هزار واحد تکمیل شده است، گفت: 18 هزار واحد در دولت قبل تکمیل شده و در دولت یازدهم 45 هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده است.
 
استاندار البرز خاطرنشان کرد:‌ با همت مضاعف دولت یازدهم برغم تمامی مشکلات مالی، برای احداث زیر ساخت های مسکن مهر البرز 194 میلیارد تومان پرداخت شده و 1100 میلیارد تومان تسهیلات نیز اختصاص یافته که روند توسعه مسکن مهر را سرعت بخشیده است.
 
طهائی همچنین گفت: در بخش آب نیز 5 میلیون مترمکعب از سد طالقان برای شهر هشتگرد اختصاص یافت و دستگاه مجری آب منطقه ای موظف شده تا فصل گرما بتواند این پنج میلیون مترمکعب را با ایجاد تصفیه خانه و خط انتقال به شهر جدید برساند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار