رئیس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: در دولت تدبیر و امید، میزان فروش محصولات شرکت های فناور عضو پارک علم و فناوری این استان به 2 هزار و 200 میلیارد ریال رسید.
کد خبر: ۴۲۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶ 15 May 2017



















به گزارش تابناک البرز؛ عطاءالله ربانی افزود: پیش از این، میزان فروش محصولات شرکت های فناور البرز در مجموع 280 میلیارد ریال بود.

وی ادامه داد: فضای کار اختصاص یافته به شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان البرز از 153 مترمربع در اوایل سال 92 به 3 هزار و 200مترمربع در سال جاری رسیده است.

وی گفت: همچنین در دولت یازدهم 560 نفر در واحدهای فناور البرز مشغول کار شده اند درحالی که پیش ازاین سال ها به دلیل بی توجهی به حوزه مهم دانش بنیان، اشتغال 100 نفر را در این حوزه شاهد بودیم.

ربانی خاطرنشان کرد: اکنون 82 شرکت دانش بنیان در البرز فعالیت دارد و میزان صادرات شرکت های فناور عضو پارک علم و فناوری استان به 24 میلیون دلار رسیده و چهار عضویت را در انجمن های ملی و بین المللی به ثبت رسانده ایم.

رئیس پارک علم و فناوری البرز گفت: تاکنون 73 موردانعقاد قرارداد پروژه های پژوهشی و فناوری توسط شرکت های فناور دراین پارک انجام شده و10 مورد نیز با سایر دستگاه ها بسته شده است.

وی اضافه کرد:اقتصاد دانش‌بنیان الگو نوین اقتصاد جهانی است عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان با توجه به ماهیت بنیادین آنها، به صورت اساسی منجر به تغییر و بهبود اقتصاد می‌شود.

ربانی تاکید کرد: با این وصف نباید در روند شکل‌گیری و توسعه این شرکت‌ها شکی راه داد، شرکت های دانش‌بنیان، مراکز اقتصادی هستند که سودآوری شان بر اساس توسعه دانش و فناوری می باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار