رقابتهای تکواندو در چهارمین دوره بازیهای کشوهای اسلامی از فردا سه شنبه در باکو آغاز می شود و ۵ نماینده ایران در روز نخست این رقابتها به مصاف رقبای خود می روند.
کد خبر: ۴۲۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹ 15 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از مهر بعد از پایان رقابتهای جودو و کاراته، مبارزات تکواندو به عنوان سومین رشته رزمی حاضر در این رقابتها از فردا آغاز می شود. در روز نخست هم تکواندوکاران اوزان ۴۶-،۵۳- و ۵۷- کیلوگرم زنان، ۵۴ و ۵۸- کیلوگرن مردان به دیدار رقای خود می روند. 

 

در وزن ۴۶- کیلوگرم ۵ تکواندوکار از اندونزی، تونس، ایران، مراکش و ترکیه حضور دارند که فاطمه مداحی در اولین دیدار خود باید با «ویلدیمیر» از ترکیه پیکار کند. نماینده کشورمان در صورت پیروزی به دیدار نهایی راه خواهد یافت. 

 

 در وزن ۵۳- کیلوگرم ۷ تکواندوکار حضور دارند که ناهید کیانی در بالای جدول دور نخست«تالن حمیدی» از اردن را پیش رو دارد سپس با «رحما بن علی» از تونس پیکار می کند.طیبه پارسا هم در وزن ۵۷- کیلوگرم دور نخست باید با «نانا دومبیا» از مالی پیکار کرده و سپس به دیدار برنده پاکستان و آذربایجان برود.در این وزن هم هفت تکواندوکار وزن کشی کرده اند. 

 

در بخش مردان و در وزن ۵۴- کیلوگرم مهدی اسحاقی دور نخست باید «عثمانوف» از قرقیزستان مبارزه کند. در این وزن هم ۱۵ تکواندوکار حضور دارند. محمد دهقانی در وزن ۵۸- کیلوگرم در میان ۱۷ تکواندوکار این وزن دور نخست«روزایف» از ترکمنستان را پیش رو دارد و سپس به دیدار«هادی نفاتی» از تونس خواهد رفت. 

 

رقابهای تکواندو به مدت سه روز بزگرار خواهد شد. 





۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار