معاونت حفاظت امور اراضی اداره‌کل آبخیزداری و امور اراضی البرز
معاونت حفاظت امور اراضی اداره‌کل آبخیزداری و امور اراضی البرز گفت: یکی از راههایی‌ که برای مقابله با زمین خواری صورت می‌گیرد، صدور سند تک برگی به نام دولت است.
کد خبر: ۴۲۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳ 15 May 2017
زمین خواری در دستور کار

به گزارش تابناک البرز؛ عبدالرضا ابراهیمی در نشست مطبوعاتی امروز(25 اردیبهشت)، اظهارکرد: یکی از مهمترین وظایف این معاونت مقابله با زمین‌خواری است.

وی توضیح داد: یکی از راههایی‌ که برای مقابله با زمین خواری صورت می‌گیرد، صدور سند تک برگی به نام دولت است.

وی ادامه داد: ز ابتدای سال ۹۴ تا کنون ۱۷ هزار و ۳۴۲ هکتار سند مالکیت تک برگی به نام دولت صادر شده که این اتفاق قابل توجهی دراستان محسوب می‌شود.

این مسئول گفت: صدور سند تک برگی به نام دولت ضریب حفاظتی از اراضی ملی استان را بالا می‌برد.

وی درادامه  با اشاره به تهیه نقشه کاداستری دراستان اضافه‌کرد: در حال حاضر برای ۲۵ درصد اراضی ملی استان (بالغ بر ۱۱۰ هکتار) نقشه های‌کاداستری تولید شده و به اداره کل ثبت البرز و ناحیه تابعه ارائه شده است.

ابراهیمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به میزان اشتغالزایی این معاونت افزود: تا کنون 37 شغل پایدار و ثابت از طریق این معاونت ایجاد شده که در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد را به 300 مورد افزایش دهیم.

معاونت حفاظت امور اراضی اداره‌کل آبخیزداری و امور اراضی البرز با بیان اینکه این ایجاد اشتغال بر اثر واگذاری امور به بخش خصوصی صورت می‌گیرد، توضیح داد: درصدد هستیم به کار اصلی خود(حفاظت) پرداخته و امور قابل واگذاری به بخش خصوصی سپرده شود.

وی گفت: واگذاری برخی امور به دفاتر پیشخوان باعث شده علاوه بر ایجاد اشتغال‌، واسطی بین خود و متقاضیان داشته باشیم.

وی افزود: بدون شک با الکترونیکی شدن بسیاری از استعلامات هم کار این معاونت راحت شده و هم در وقت و هزینه مراجعان صرفه‌جویی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار