سید مصطفی هاشمی طبا در خصوص شایعه کناره‌گیری‌اش در انتخابات اظهار داشت: یکی از رسانه‌ها از من سوال کرد که به چه کسی رأی می دهی و من در پاسخ گفتم به آقای روحانی، بنابراین استنباط آنان از این مطلب این بود که من انصراف می‌دهم اما من به آن معنا انصراف ندادم ولی توصیه می‌کنم همه به روحانی رأی بدهند.
کد خبر: ۴۲۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 15 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از فارس سید مصطفی هاشمی‌طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز (دوشنبه ٢٥ اردیبهشت) طی نشست خبری در خبرگزاری ایسنا اظهار داشت: در انتخابات نامزدها را می توان به 3 دسته تقسیم کرد، دسته اول کسانی که خودشان را منتصب به اصولگرایی می دانند و سیاه نمایی می کنند و آنچه که درباره این ٣٨ سال انقلاب و نظام نشان می‌دهند ناخودآگاه به دوران رهبری امام و مقام معظم رهبری هم برمی‌گردد.

وی افزود: این افراد عمدتا با ارائه برنامه‌های کلی و بدون عدد و رقم تبلیغ می‌کنند و جالب است که یک کلمه از شهدا و راه شهدا و اینکه مردم باید راه ان ها را ادامه دهند به زبان نمی‌آورند.

هاشمی طبا گفت: دسته دوم که آقای روحانی و جهانگیری در آن حضور دارند، متکی به اقدامات انجام شده مانند برجام و خطراتی که از سر کشور رفع شد و کاهش تورم صحبت می کنند.

وی ادامه داد: گروه سوم مربوط به نوع روشی است که من انتخاب کردم و معتقدم که اولین کار مملکت بازگرداندن زیستگاه اصلاح کشاورزی، قطع یارانه و اختصاص بودجه آن به محرومان است که این نیازمند روحیه جهادی خواهد بود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که توصیه شما به نامزدهای ریاست جمهوری چیست، گفت: همه رای را بپذیرند و رییس جمهور منتخب را حمایت کنند.

هاشمی طبا در پاسخ به این سوال که آیا از نظرسنجی های انتخاباتی اطلاعی دارید و چقدر احتمال می دهید که انتخابات به دور دوم کشیده شود، گفت: من خیلی به این مسئله دقت ندارم اما امیدوارم در همان دور اول کار تمام شود و آقای روحانی انتخاب شوند.

وی در خصوص شایعه کناره‌گیری‌اش در انتخابات نیز اظهار داشت: یکی از رسانه‌ها از من سوال کرد که به چه کسی رأی می دهی و من در پاسخ گفتم به آقای روحانی، بنابراین استنباط آنان از این مطلب این بود که من انصراف می‌دهم اما من به آن معنا انصراف ندادم ولی توصیه می‌کنم همه به روحانی رأی بدهند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره این موضوع که آیا اطلاع دارد که آرایش از میزان آرای باطله کمتر است، تصریح کرد: همین الان هم رأی من کم است و نظرسنجی ها هم این را نشان می دهد؛ من با یک نیتی وارد انتخابات شدم که آن هم گفتمان اصلاح ایران و برطرف کردن استضعاف آن گروهی از کشور که مشکل دارند و همچنین رونق اقتصادی و ایجاد اتغال کامل بود که این کار عمدتا از طریق توریسم و جهانگردی انجام می شود که این گفتمان امروز رونق پیدا کرده است و این نه تنها حرف من بلکه حرف اکثر نامزدهای انتخاباتی است.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار