سال‌هاست که شایعات مربوط به تولید نسخه‌ای الکتریکی یا هیبریدی از پورشه 911 در گوشه و کنار دنیای مجازی منتشر می‌شود اما بالاخره یکی از مقامات رده‌بالای رسمی اعلام کرد نسخه‌ی الکتریکی شده‌ی این خودرو دیگر توسعه نمی‌یابد. طبق گفته‌های August Achleitner رئیس توسعه‌ی خودروهای 718 و 911، توسعه‌ی 911 هیبریدی در سال 2016 متوقف شده است.
کد خبر: ۴۲۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 15 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از پدال او این مطلب را در مصاحبه با کار اند درایو و در خلال صحبت درباره‌ی یک میلیونی شدن پورشه 911 اعلام کرده است. او گفت در ابتدا این خودروی پلاگین هیبریدی قرار بود به عنوان بخشی از نسل 992 تولید شود و به لطف قوای محرکه‌ی هیبریدی خود خودرویی کم‌مصرف بود.


اما در نهایت این پروژه به خاطر پیشی گرفتن معایب نسبت به مزایا لغو شد. Achleitner به وزن اضافه‌ی خودرو به خاطر سخت‌افزار بیشتر اشاره کرده و این موضوع می‌تواند باعث تأثیر منفی روی پرفورمنس و هندلینگ خودرو شود. همچنین تولید این خودرو نسبت به نمونه‌های معمولی گران‌تر از آب درآمده و در کل باعث اثر منفی روی سود کمپانی می‌شود.


همچنین نگرانی‌هایی درباره‌ی استقبال از این نوع خودرو وجود داشته زیرا خانواده‌ی 911 قبلاً هم بسیار بزرگ و پرجمعیت بوده و از سویی در این کلاس خودرویی افراد زیادی به دنبال نسخه‌های الکتریکی شده نیستند؛ به عبارت دیگر شاید تقاضای مناسبی برای چنین خودرویی وجود نداشته باشد.

این مدیر پورشه در انتها نگفت که آیا توقف توسعه‌ی 911 پلاگین هیبرید به معنی تولید مدل کاملاً الکتریکی می‌باشد یا خیر.

Porsche Mission E Concept

در نهایت باید گفت سدان 4 درب کاملاً الکتریکی میژن E برای تولید در سال 2019/2020 آماده می‌شود و به عنوان اساس دیگر خودروهای پورشه که فاقد پیشرانه‌ی احتراق داخلی هستند عمل خواهد کرد. گفته می‌شود مدل‌های کاین و پانامرا از جمله نامزدهای دریافت قوای محرکه‌ی الکتریکی هستند.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار