پیشکسوت تکواندو معتقد است بهتر بود برای انتخاب ترکیب نهایی تیم ملی در تمام اوزان بازی انتخابی برگزار می‌شد.
کد خبر: ۴۲۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 15 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از میزان یوسف کرمی در خصوص شرایط انتخاب ترکیب تیم ملی تکواندو اظهار داشت: زمانی که من در اردوهای تیم ملی بودم در تمام اوزان انتخابی برگزار می‌شد و نفر انتصابی وجود نداشت. حتی اگر فاصله نفر اول و دوم یک وزن زیاد هم بود، باز باید انتخابی می‌زدیم تا دلخوری و حرف و حدیثی پیش نیاید. متاسفانه امروز شاهد هستیم در تیم ملی تکواندو انتخاب نفرات برخی اوزان جای بحث دارد.

وی افزود: سرمربی یک تیم اختیار تام دارد و می‌تواند ترکیب تیمش را جوری که دوست دارد انتخاب کند اما ببینید هنوز هیچ چیزی نشده تیم دچار حاشیه شده است. اگر قرار است نفراتی که در یونان طلا گرفتند در ترکیب فیکس شوند، پس چرا در یک وزن این اتفاق رخ نداد؟ اینکه یک ورزشکار برای رقابت‌های جهانی ۷ کیلو وزن کم کند تا در یک وزن پایین‌تر روی شیاپ‌چانگ برود نمی‌تواند تصمیم درستی باشد.

کرمی ادامه داد: اگر در تمام وزن‌ها انتخابی برگزار می‌شد اکنون شاهد این حواشی نبودیم و پس از انتخابی بازیکن به خودش جرات نمی‌دهد از کادر فنی انتقاد کند.

قهرمان سابق تکواندو ضمن انتقاد از رفتار مهدی خدابخشی تصریح کرد: بازیکن تحت هر شرایطی سرباز تیم ملی است و باید مطیع کادر فنی باشد. ورزشکاران باید توجیه شوند که نماینده یک کشور هستند و اینجوری نیست که هر وقت دل‌شان خواست سر تمرین بروند و هر وقت دوست نداشتند اردو را ترک کنند.

پیشکسوت تکواندو افزود: به شدت مخالف بازیکن‌سالاری هستم و با قدرت می‌گویم که هر بازیکنی با هر رزومه‌ای نباید به خودش اجازه تصمیم‌گیری در خصوص تیم ملی دهد. اینکه ورزشکار چند ماه با یک مربی قهر کند و با مربی بعدی هم دچار مشکل شود را نمی‌پسندم و در این مورد حق را به کادر فنی می‌دهم.

کرمی در پایان گفت: خدا کند در رقابت‌های جهانی تیم نتیجه بگیرد وگرنه با این حواشی که الان ایجاد شده، روزهای سختی در انتظار تکواندو خواهد بود. برای تیم ملی تکواندو و دوست خوبم مهدی بی‌باک در میدان جهانی آرزوی موفقیت دارم.
 



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار