نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این نکته که ناکارآمدی مشکل اصلی مدیران کشور است، گفت: امروز یک فرد انقلابی و میهن پرست باید بتواند این مشکلات را حل و فصل کند.
کد خبر: ۴۲۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 14 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از مهر محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به شهر شیراز با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد و در جمع پرشور مردم شیراز در مسجد دانشگاه شیراز حاضر شد.

قالیباف گفت: امروز در خانه های همه ملت ما قران کریم و در کنار آن دیوان حافظ قرار دارد. خوشحالم در استانی که دارای قابلیت ها و منابعی عظیم است حضور یافتم.

نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: امروز در شرایطی هستیم که کشور ما در بحران اقتصادی، بیکاری، رکود و گرانی قرار دارد. همه خانواده ها تحت تاثیر این بحران اقتصادی هستند که آسیب های اجتماعی را در پی داشته است.

وی تصریح کرد: امروز پدرها نگران پسران و دختران خود هستند که از بیکاری رنج می برند. امروز بخشی از جوانان مخصوصا دختران دچار بحران افسردگی ناشی از بیکاری شده اند.

قالیباف گفت: امروز استان فارس نیز از بحران بیکاری رنج می برد در حالی که حدود ۱۸ درصد از ذخایر نفت و گاز در کشور وجود دارد. ذخایر گازی اخیرا در استان فارس پیدا شده که نشان می دهد استان فارس  قطب کشور خواهد بود.

نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: استان فارس قطب پزشکی، الکترونیک است و در کشاورزی و گردشگری از قابلیت های فوق العاده ای برخوردار است این استان، استانی زر خیز است.

وی تصریح کرد: واقعیت تلخ این است که علی رقم همه این استعداد ها و قابلیت ها مردم ما روز به روز فقیر تر می شوند. ما در انقلاب اسلامی متعهد شدیم برای مردم و همه کسانی که در نظام اسلامی با هر دین، قومیت و سلیقه و گرایشی زندگی می کنند امنیت و اسایش ایجاد کنیم و بستر را برای سعادت اخروی مردم فراهم کنیم.

قالیباف گفت: امروز فرد انقلابی و میهن پرست باید بتواند این مشکلات را حل و فصل کند. مشکل اصلی ما در ناکار آمدی مدیرانی است که در این کشور مدیریت می کنند.

نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما حتما تجار، کارخانه داران، سرمایه گذاران و هرکسی با هر سلیقه ای که در این کشور کار می کند و صدها میلیارد سرمایه دارد را دوست داریم و به وی خدمت می کنیم.

وی تصریح کرد: ما مخالف تولید ثروت نیستیم اما نباید مدیران به دنبال ثروت اندوزی بروند.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار