همزمان با ورود پادشاه بحرین و پسرش به لندن برای شرکت در مسابقات اسب‌سواری، جمعی از فعالان بحرینی مقیم انگلیس تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند.
کد خبر: ۴۲۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 14 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از فارس «حمد‌بن‌عیسی» پادشاه بحرین و پسری وی و حاکم امارات برای شرکت در مسابقات اسب‌سواری به عنوان مهمان ویژه وارد لندن شده و مورد استقبال ملکه بریتانیا قرار گرفتند.

منابع بحرینی گزارش دادند که معترضان به این سفر حاکم بحرین تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کرده و با حمل پلاکاردی بزرگ که روی آن نوشته بود «حمد یک مجرم است و نه یک مهمان ویژه» اعتراض خود را به سیاست‌های انگلیس در حمایت از نظام بحرین در سرکوب قیام مردم این کشور اعلام نمودند .

همزمان با این تجمع خانواده این فعالان که در بحرین حضور دارند از جمله والدین «حسن العالی» در پی این تجمع به مراکز پلیس احضار و پدر وی بازداشت شد.

حسن العالی در صفحه توییتر خود نوشت: افسر پلیس بحرین پس از دریافت مکالمه از شماره همراه پدرم، وی را تهدید ‌کرده که «به پسرت بگو دست از حضور در این تجمعات بردارد و در غیر اینصورت در بازداشت باقی خواهی ماند.»

حسن العالی از  محکومان سیاسی بحرین،تحت تعقیب و مقیم لندن است.

همچنین نیروهای امنیتی پدر و خواهر یوسف الحوری از دیگر فعالان حقوقی بحرین را که در خارج از این کشور بسر می‌برد و بارها از پرونده‌های نقض حقوق بشر در بحرین پرده برداشته است، بازداشت نموده و طبق گفته منابع غیر رسمی شرط آزادی خواهر وی را نامه اظهار ندامت و عذرخواهی وی از حاکم بحرین عنوان کرده‌‌اند.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار