تیم بانوان زیر 23 سال کشورمان از سد تیم مالزی گذشت.
کد خبر: ۴۲۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 14 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از ورزش 3 و سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 سال کشورمان صبح امروز (یکشنبه) اولین دیدار خود را در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا  را با پیروزی پشت سر گذاشت.

 

شاگردان صدیقی در نخستین دیدار خود به مصاف تیم مالزی رفتند و درپایان 3 ست توانستند با نتیجه سه بر صفر از سد نخستین حریف خود در این مرحله از رقابت‌ها بگذرند.

ملی‌پوشان کشورمان این دیدار را با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر16 به پیروزی رسیدند.

 

تیم بانوان زیر 23 سال کشورمان در شرایطی برابر تیم مالزی بازی خود را شروع کرد که درست نخست بازی 10 امتیاز از حریف خود عقب افتاد اما توانست این امتیازها را جبران و در نهایت پیروزی میدان شود.

 

ست دوم بازی نیز رقابت میلی‌متری بین دو تیم بود اما در ست سوم این بازیکنان ایران بودند که بازی را به طور کامل در دست گرفتند و با اختلاف امتیاز 25 بر16 به پیروزی رسیدند.

 

بازیکنان تیم مالزی نیز دراین بازی چندان دست و پا بسته نبودند به خصوص بازیکن شماره یک و هجده این تیم (مای جینگ و جیا نینگ) که در همه پست‌ها حضور داشتند و مغز متفکر تیم بودند. با این وجود بازیکنان ایران توانستند این دو بازیکن را مهار کنند و برنده نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا باشند.

 

نگین شیرتری (کاپیتان )، فرناز ساعی، رویا شیری، تهمینه درگزنی، منا آشفته، فاطمه امینی، هاله متقیان( لیبرو) بازیکنان تیم ایران را دراین بازی بودند.

 

قضاوت دیدار دوتیم ایران و مالزی برعهده «آسل گوباشو» از کشور قزاقستان و داوری از سریلانکا بود.

 

تیم ملی ایران فردا (دوشنبه) به مصاف تیم نیوزیلند می‌رود. نیوزیلند روز گذشته برابر تیم مالزی شکست خورد.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار