دومین جلسه کمیته تعیین شاخص میزان الایندگی ریزگردها برای اعلان وضعیت قرمز و تعطیلی مراکز اموزشی و ادارات دراستان خوزستان برگزارشد
کد خبر: ۴۲۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸ 13 May 2017
در این جلسه مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان ، حفظ سلامت مردم را دراولویت خواند و گفت : باید استانداردی داشته باشیم تا براساس آن و تعیین میزان غلظت آلایندگی ناشی از گردوغبار ، اعلان وضعیت قرمزیا زرد کنیم .جلسه تعیین شاخص میزان آلایندگی گردوغبار در اهواز


وی افزود: درروزهای گردوغباری ، تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس ، خود عامل دیگر بحران شده است و مردم درحالت بلاتکلیفی هستند که باید استانداردی تهیه و به شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستانها ابلاغ کنیم تا براساس آن جامعه هدف مشخص شود و نسبت به تعطیلی همان گروه اقدام شود.


کیامرث حاجی زاده اطلاع رسانی صحیح و به موقع به مردم را حق آنان دانست و افزود: ما دنبال تعطیلی مراکز آموزشی و ادارات نیستیم . هم اکنون با پیک امتحانات مدارس مواجه هستیم و باید برنامه ریزی داشته باشیم .



در این جلسه همچنین مقرر شد که اعضای علمی ، دانشگاهی و نمایندگان دستگاههای اجرایی مسوول عضو این کمیته برنامه خود را برای تهیه دستورالعمل استاندارد سازی میزان الایندگی ریزگردها و وضعیت تعطیلی مراکزآموزشی و اداری را در هفته جاری ارایه دهند.
منبع: تابناک
برچسب ها: بحران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار