رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسورای البرز گفت: این استان ظرفیت تبدیل به قطب موتورسواری و اتومبیلرانی کشور را دارد.برای رونق ورزش فوق در استان البرز نیاز به حمایت بخش خصوصی داریم و با توجه به فعالیت صنایع بزرگ در البرز، این حمایت‌ها می‌تواند نقش مهمی در اجرا و تحقق اهداف پیش‌بینی شده داشته باشد.
کد خبر: ۴۲۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱ 11 May 2017
به گزارش تابناک البرز؛ اردشیر درویشی اظهار داشت: طی چهار سال اخیر برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای معرفی ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری در جامعه توسط این هیأت انجام شد.

وی افزود: با توجه به هیجانی که این ورزش دارد،‌ شاهد استقبال خوب از سوی جوانان هستیم، اما بسیاری از خانواده‌ها به دلیل عدم اطلاع کامل از شرایط و ویژگی‌های این ورزش مفرح، با حضور جوانان خود در این رشته مخالفت می‌کنند.

رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز تصریح کرد: به همین دلیل برنامه‌های گسترده‌ای برای معرفی ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری انجام دادیم و امروز شاهد استقبال بیشتری از سوی جوانان و خانواده‌ها و گرایش آنها به این رشته ورزشی هستیم.

درویشی گفت: البته باید قبول کرد که امکانات البرز در این حوزه زیاد نیست و بسیاری از ورزشکاران ما برای تمرین مجبور به حضور در پیست‌های تهران هستند، اما اگر این امکانات به خوبی فراهم شود، با توجه به انگیزه و اشتیاقی که نسل جوان ما دارند،‌ البرز می‌تواند تبدیل به قطب اتومبیلرانی و موتورسواری کشور شود.

رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز افزود: برای این منظور نیازمند همراهی بیشتر مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی و همچنین حضور بخش خصوصی در البرز هستیم.

درویشی در پایان گفت: برای رونق ورزش فوق در استان البرز نیاز به حمایت بخش خصوصی داریم و با توجه به فعالیت صنایع بزرگ در البرز، این حمایت‌ها می‌تواند نقش مهمی در اجرا و تحقق اهداف پیش‌بینی شده داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار