معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: نخستین نشست غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در این استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 11 May 2017
به گزارش تابناک البرز؛ مسعود مهران نیا افزود: این نشست باهدف برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی برای غنی سازی دانش آموزان در اتاق شورای اداره کل آموزش و پرورش استان البرز تشکیل شد.

وی رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان، ارتقاء سطح بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی و مهارت های فنی، حرفه ای، فرهنگی، هنری و ورزشی آنان و استمرار فعالیت های پرورشی در ایام تابستان را از دیگر اهداف برگزاری نشست های ستاد غنی سازی اوقات فراغت در این استان ذکر کرد.

وی بیان کرد: استفاده بهینه از ظرفیت سایر سازمانها ، ادارات و خود یاری به منظور کاهش بار مالی آموزش و پرورش در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از جمله محورهای مهمی است که در استان البرز باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز از نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال و شعار هر دانش آموز یک مهارت از موارد مهمی است که دربرنامه ها و فعالیت های تابستان 96 در این استان باید مورد توجه قرار گیرد. 

مهران نیا یاد آور شد: امیدواریم با همفکری اعضای ستاد زمبنه پاسخگویی به سلایق و علایق دانش آموزان متناسب با شرایط ،امکانات و ظرفیت های استان در راستای غنی سازی اوقات فراغت با تدوین برنامه ای دقیق، مدون و متنوع بوجود آید.

وی با اشاره به اینکه در راه غنی سازی اوقات فراغت باید از موازی کاری در برنامه های تابستانی در البرز پرهیز شود، ادامه داد: برای کیفیت بخشی به برنامه های اوقات فراغت در این استان باید از ظرفیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و اداره کل ورزش و جوانان استفاده کرد.

وی اضافه کرد: برای پوشش حداکثری دانش آموزان در البرز لازم است زمینه مشارکت جویی و مشارکت پذیری خانواده ها و دستگاه های متولی در این زمینه مورد تاکید قرار گیرد.
مهران نیا یاد آور شد: در این نشست اعضای ستاد غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش استان البرز نظر و پیشنهاد های خود را بیان کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار