مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان درباره احتمال وقوع آب‌گرفتگی معابر عمومی هشدار داد.
کد خبر: ۴۲۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ 11 May 2017



















به گزارش تابناک البرز؛ مهدی مهرور با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان، اظهار کرد: این سامانه امروز وارد استان شده وتا یکشنبه آسمان استان به‌ویژه ارتفاعات شمالی و شمال شرق را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی به پیامدهای این سامانه اشاره کرد و گفت: بر اثر فعالیت این سامانه آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری همراه با رگبار باران، رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به بارش تگرگ در برخی مناطق استان به‌ویژه در ارتفاعات، گفت: در برخی مناطق احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی وجود دارد.

مهرور با اشاره به بالا آمدن سطح آب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و دائمی استان، گفت: کاهش دید افقی، لغزندگی و اختلال تردد در محورهای کوهستانی استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به مه آلودگی در محورهای مواصلاتی استان از شهرداران و فرمانداران خواست تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه حادثه و خسارت احتمالی را به‌کارگیرند.

مهرور تأکید کرد: در صورت نیاز با صدور اطلاعیه از طریق گوناگون و به‌ویژه رسانه‌های استانی هم‌وطنان ساکن در این مناطق خصوصاً کشاورزان، دامداران و عشایر را مطلع کرده تا با رعایت اصول ایمنی از خسارات احتمالی بکاهند.

وی از مسافران عبوری از محورهای استان خواست تجهیزات ایمنی ازجمله پوشاک گرم به همراه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از شهروندان خواست از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند همچنین از برپایی چادر در مجاورت مسیل‌ها و مناطق مستعد سیلاب و دره‌های تند شیب کوهستانی جدا خودداری کنند

مهرور با اشاره به‌احتمال وقوع سیل، رانش و ریزش کوه و سنگ از رانندگان خواست برای تردد از محورهای کوهستانی تمهیدات لازم را به‌کارگیرند و به رخداد رعدوبرق در فضای باز توجه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار