معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: دور نخست از دومین دوره مسابقات مناظره دانشجویی استان البرز روز گذشته با شرکت 14 تیم از دانشگاه‌های خوارزمی، علوم پزشکی، فرهنگیان، آزاد و پیام نور به پایان رسید.
کد خبر: ۴۲۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳ 09 May 2017
به گزارش تابناک البرز؛ دورنخست مسابقات مناظره دانشجویی استان البرز با صعود 8 تیم پایان یافت
احمد رضا فیروزی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: در این دور 14 تیم به رقابت پرداختند و در نهایت هشت تیم میخک، امیرکبیر و مبین از دانشگاه فرهنگیان، حکیم فردوسی از دانشگاه حکیم فردوسی، اینفینیتی و پژواک از دانشگاه خوارزمی، بوعلی از دانشگاه علوم پزشکی و ققنوس البرز از دانشگاه پیام نور به مرحله دوم راه یافتند.
وی تاکید کرد: برای توسعه فرهنگ گفت و گو و گفتمان در کشور و در راستای مطالبات رهبری در خصوص کرسی‌های آزاداندیشی، این دوره مناظرات شکل گرفت.
فیروزی افزود: جهاد دانشگاهی در یک چهارچوب استاندارد دست به طراحی مناظراتی زد که هم به صورت مسابقه باشد و هم در آن استانداردهایی وجود داشته باشد تا مناظره کنندگان اصول مناظره را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه رعایت اصول مناظره در چنین مسابقاتی می تواند برای کشور مفید باشد تصریح کرد: این مسابقات تمرینی برای گفت و گوی متقابل، تحمل آرا متفاوت و نظرات مخالف است.
گفتنی است دور دوم مسابقات مناظره دانشجویی دوشنبه(25 اردیبهشت) به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار