فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری دو سارق به عنف و کشف 150 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۴۲۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 09 May 2017
 میزان،سردار سید محمود میرفیضی گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت به عنف و زورگيري در سطح شهرستان هاي استان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی استان با تشکيل تيمي مجرب و با همکاری عوامل پلیس آگاهی شهرستان نور با انجام اقدامات فنی و بررسی صحنه های سرقت با تحقیقات از مال باختگان دریافتند، سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری آزرا اقدام به زورگیری و سرقت می کنند.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات و استفاده از شگرد های خاص پلیسی دو تن از سارقان حرفه ای را شناسایی کردند.
 
سردار میرفیضی اظهار داشت: با شناسایی متهمان ، اقدامات ویژه انتظامی و پلیسی برای دستگیری آن ها در دستور کار تیم های عملیاتی پلیس آگاهی استان و شهرستان نور قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، خودروی متهمان را حین تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان نور متوقف و سارقان زورگیر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه ارتکابي درشهرستان نور و شهرستان های همجوار به 150 فقره سرقت و زورگیری در سطح استان مازندران و استان گيلان اعتراف کردند.
 
سردار میرفیضی، افزود: این افراد همچنین به سرقت کارت عابر بانک و کف زنی از شهروندان با تهدید سلاح سرد و فرار با دو دستگاه خودرو وانت پیکان و سواری آزرا اعتراف کردند، متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار