رئیس ستاد میرسلیم در کرمانشاه گفت: دولت روحانی از تعدادی پیرمرد تشکیل شده که میلیاردها تومان در حسابهایشان پول دارند.
کد خبر: ۴۲۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 09 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کرد پرس،دکتر محمد کرمی راد ، در ارزیابی مناظره دوم کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که عصر جمعه(15 اردیبهشت ماه) برگزارشد، اظهارداشت: بلاشک در این مناظره گفتمان انقلاب پیروز صحنه بود و صف بندی یک جریان سیاسی که قریب به بیست سال است در اختیار مرفین بی درد و جریان لیبرال در ایران قرار دارد، مشخص شد.

وی ادامه داد: دولت روحانی از تعدادی پیرمرد تشکیل شده است که هزاران میلیارد در حسابهایشان دارند و ابایی هم از این مسئله ندارند. در حالی که کارگران معدن با سختی فراوان برای یک میلیون تومان حقوق در ماه کار می کنند نجومی بگیران با عنوان ذخیره انقلاب بودن ماهی 60 میلیون تومان حقوق می گیرند که اینها با عدالت اجتماعی سازگاری ندارد.

رئیس ستاد میرسلیم در کرمانشاه تصریح کرد: در این مناظره مشخص شد که گفتمان اصلاح طلبی چشم امید به دنیای خارج و برخی عناصر داخلی که به خارج از کشور رفته اند، دارد.

وی با بیان اینکه قالیباف بر خلاف سال 92 در این دوره از مناظرات بسیار خوب ظاهر شده است، افزود: در مناظره دوم شاهد یک همپوشانی و همسویی مناسب بین نیروهای انقلابی بودیم. 

میرسلیم ضعف ها، کاستی ها و وعده های پوشالی دولت یازدهم را به خوبی بیان کرد.
کرمی راد مناظره دوم را تقابل بین دو تفکر توصیف کرد و عنوان داشت: دولت در بحث برجام چه دستاوردی داشت که آن را برای انتخابات برجسته می کند؟ این برجام است که سایه جنگ را از سر ملت ایران برداشته یا هوشیاری مردم؟ چرا دولت پروژه هایی را از قبل افتتاح شده یا نیمه کاره بودند را به نام خود تمام می کند

وی اضافه کرد: دولت روحانی به عناصری متوسل می شود که در خارج از کشور زندگی می کنند این با تفکر انقلابی همخوانی ندارد. این تقابل نشان داد که گفتمان انقلاب ریشه در نهضت امام خمینی(ره) دارد.

رئیس ستاد میرسلیم در کرمانشاه در تشریح تفاوت مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری در ایران و در آمریکا گفت: در کشور ایران کاندیداهای ریاست جمهوری در مناظرات خود به نقد اساسی دستگاه های اجرایی می پردازند و نه منافع ملی و این بر عکس مناظرات در کشور آمریکا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: دولت می گوید تولید نفت ما به دومیلیون بشکه در روز رسیده اما نمی گوید که به جای آن اجناس بنجل را به کشور وارد کرده است.

کرمی راد در پایان یادآورشد: مردم ما از بیکاری جوانان خود زجر می کشند، معیشت و اقتصاد مردم ضعیف است و دولت در این زمینه فقط شعار و حرف می زند. دیگر کلید شکسته نمی تواند بارقه تدبیر و امید را به مردم دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار