مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: اصلاح نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی استان به ویژه محور کرج - چالوس در دستور کار است.
کد خبر: ۴۲۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 07 May 2017
















به گزارش تابناک البرز؛ در جلسه تجمیع و بررسی تعداد تصادفات و مصدومان در ایام نوروزی  که بعدازظهر یکشنبه در استانداری البرز برگزار شد، بابیان اینکه این جلسه با محوریت اقدامات انجام‌شده توسط دستگاه‌های امدادی اعم از هلال‌احمر، اورژانس، پلیس راهور و غیره استان البرز در تعطیلات نوروزی برگزارشده است، اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های دریافت شده از دستگاه‌های مربوطه، حوادث جاده‌ای درون‌شهری و برون‌شهری، میزان مصدومان و غیره جمع‌بندی شد.

وی در ادامه با اعلام اینکه اداره کل حمل‌ونقل راهداری نسبت به اصلاح نقاط تصادف خیز استان البرز، اقدام خواهد کرد، عنوان کرد: اقدامات ایمنی در محورهای مواصلاتی اصلی و روستایی استان در دستور کار قرار گرفت.

مهرور با تأکید بر اینکه تیم ویژه‌ای با حضور پلیس‌راه، حمل‌ونقل راهداری و سایر دستگاه‌های مربوطه به محورهای حادثه‌خیز استان البرز اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: این تیم تخصصی در راستای کارشناسی و بررسی نقاط چالشی و مشکل‌ساز و همچنین ارائه‌ی راهبردهای مناسب در راستای برطرف شدن مشکلات این مناطق اقدام می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار