مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج از صدور حکم تخلیه دو مدرسه دولتی در شهرستان فردیس خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ 02 May 2017


















به گزارش تابناک البرز، فرشته فهمیده ظهر دوشنبه در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،  گفت: مدرسه شهید رحیمی در دادگاه بدوی محکوم به تخلیه (خلع ید) شده است که اداره آموزش و پرورش خواستار رای تجدید نظر و رسیدگی می باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج  در ادامه با اعلام اینکه با از دست دادن این مدرسه، ۳ فضای آموزشی را از دست خواهیم داد، عنوان کرد: برای حل مشکل مدرسه رحیمی، زمینی را برای تعویض در نظر داریم و امید داریم در نشستی که با حضور مسئولان شهرستان و وکلای مدعی خواهیم داشت، معاوضه زمین مورد توافق قرار گیرد.

وی به مدرسه خیبر در منطقه اهری شهرستان فردیس اشاره کرد و افزود: حکم تخلیه ابن مدرسه نیز صادر شده است و اعتراض رسیدگی مجدد به دادگاه از سوی اداره آموزش و پرورش ارائه شده است.

فهمیده ادامه داد: در صورت قطعیت حکم دادگاه یک خیر آمادگی خود را برای پرداخت بهای این مدرسه اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه حکم مدرسه بهار آزادی در دادگاه بدوی مردود شده است، اظهار کرد: اما خواهان اعتراض نموده و باید منتظر حکم دادگاه باشیم.

وی در مورد بازپس گیری مدارس اهدائی توسط یکی از خیرین  گفت: پس از برگزاری جلسات مقرر شد تا نقشه ها با شهرداری تطابق داده شود و پس از مشخص شدن محل دقیق  مدارس به شهرستان فردیس اهدا شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش در ادامه از افتتاح مدرسه خیر ساز شهرک بعثت در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این مدرسه در شهریور ماه افتتاح  خواهد شد و مقاطع ابتدائی و متوسطه اول پسران به این مدرسه سوق داده می شوند.

وی درخصوص نوسازی مدارس شهرستان در سال تحصیلی جدید نیز گفت: یک زمین به متراژ ۲۰۰۰ مترمربع در منطقه ابراهیم آباد مشکین دشت توسط شهرداری  مشکین دشت به سازمان نوسازی اهدا شده است که در دست بررسی است و یک زمین در منطقه اهری برای ساخت کلاس ۸ تا ۹ کلاسه که امیدواریم هر چه زودتر این امر محقق شود و بخشی از مشکلات آموزشی این منطقه مرتفع شود.

 فهمیده درباره ساخت مدارس غیرانتفاعی در این شهرستان، بیان کرد: این مدارس باید توسط اشخاص حقیقی احداث شوند و اداره آموزش و پرورش و شهرداری نمی تواند متولی این امر باشد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم تا معرفی موسس در بخش مشکین دشت مدارس غیرانتفاعی در شهرک بعثت افتتاح شود تا بتوان پاسخگوی بخشی از تراکم جمعیت این شهرستان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار