مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین با اشاره به اینکه تهمت، ایجاد اختلاف و تفرقه خواسته دشمن است و باید از آن پرهیز کنیم، گفت: هر کس در مسیر شهدا بیشتر و بهتر حرکت می‌کند را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۴۱۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 29 April 2017
حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی شامگاه پنجشنبه درهفتمین یادواره 75 شهیدکوی سجاد شهردر مسجد امام صادق(ع) بیرجند اظهار داشت: مبدا و مقصد همه انسان‌ها یکی است و همه به سوی پروردگار باز می‌گردیم اما راه‌های رسیدن به خداوند نیز برای هر انسانی متفاوت است.

وی افزود: شهید ولی الله است و نخستین هنر شهدا رساندن خود به لقاء‌الله پس از شهادت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین گفت: خوشا به حال کسانی که با شهادت وارد برزخ می شوند زیرا شهادت یک مرگ تاجرانه است که انسان را به خدا وصل می کند.

تویسرکانی با بیان اینکه اگر شهدا نبودند راه رسیدن به خدا از طریق صراط مستقیم به خدا بسته می‌شد، تصریح کرد: کارکرد دیگر شهدا پس از به شهادت رسیدن نیز راه را برای رسیدن دیگران به خدا باز می‌کند.

وی افزود: تمام ارزش‌ها به وسیله شهدا احیا می‌شود و هرکس به دنبال آبرو و عزت است باید دنبال شهدا برود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین تصریح کرد: ما در همه امور چه معنوی و چه مادی مدیون شهدا هستیم و شهید برگردن همه حق معنویت و عبادت دارد.

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: اگر شهدا نبودند از دین، اسلام و انسانیت خبری نبود، بنابراین باید قدر شهدا را بدانیم و پاسدار خون شهدا باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین با توجه به مسئله انتخابات اظهار داشت: در زمان انتخابات باید یک انتخابات باشکوه، سالم در اوج عزت و امنیت برگزار کنیم.

تویسرکانی با اشاره به اینکه تهمت، ایجاد اختلاف و تفرقه خواسته دشمن است و باید از آن پرهیز کنیم، بیان کرد: هر کس در مسیر شهدا بیشتر و بهتر حرکت می‌کند و خادم شهداست و اعتقاد واقعی به ولی فقیه و نگاه به درون دارد آن شخص را انتخاب کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار