شهردار منطقه 2 کرج
شهرام وارسته در تشریح عملکرد فروردین ماه سال‌جاری حوزه خدمات شهری این منطقه از جمع‌آوری بیش از دو هزار و 790 تن زباله از سطح معابر شهر و تسطیح 10 هزار متر مربع از زمین‌های بایر خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 27 April 2017
به گزارش البرز تابناک؛ شهرام وارسته در تشریح عملکرد فروردین ماه سال‌جاری حوزه خدمات شهری این منطقه از جمع‌آوری بیش از دو هزار و 790 تن زباله از سطح معابر شهر و تسطیح 10 هزار متر مربع از زمین‌های بایر خبر داد.

وی افزود: حوزه خدمات شهری طی سال‌جاری  دو هزار و 790 تن زباله و 120 تن نخاله ساختمانی را از سطح معابر این منطقه جمع‌آوری کرده است.

وارسته اظهار داشت: همچنین در مدت زمان مذکور با تلاش نیروهای خدماتی این حوزه بیش از 69 هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی منطقه با عملیات رفت و روب تنظیف شد.

وی در ادامه به جایگاه مهم حوزه خدمات شهری به عنوان یکی از هسته‌های مرکزی مدیریت شهری اشاره و بیان کرد: بر کسی پوشیده نیست که حوزه خدمات شهری با عملکرد مطلوب خود روح و روان تازه‌ای به کالبد شهر می‌بخشد و نقش تعیین‌کننده‌ای در سازمان‌دهی و ارائه خدمات بر اساس نیازهای شهروندان دارد.

این مسئول به دیگر اقدامات حوزه خدمات شهری اشاره کرد و یادآور شد: در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان در مدت زمان مذکور لایروبی انهار در 500  مترطول، امحاء 45 مورد از پوستر تبلیغاتی از دیواره‌های سطح شهر، رفع 20 مورد آب‌گرفتگی و نظافت 60 مورد از مبلمان شهری نیز اجرایی شده است.

شهردار منطقه 2 شهرداری کرج در پایان با اعلام رضایت از عملکرد حوزه خدمات شهری منطقه خاطرنشان کرد: این حوزه در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری، جلب مشارکت عمومی شهروندان تاکنون گام‌های موثری را برداشته است و تا پایان سال نیز برنامه‌های مدونی را در این زمینه اجرایی می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار