دور دوم دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا در حالی امروز در شهر جیاژینگ چین برگزار می شود که نمایندگان ایران در دور نخست موفق به کسب یک طلا و یک نقره شده بودند.
کد خبر: ۴۱۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 27 April 2017

به گزارش تابناک : فرزانه فصیحی، مریم طوسی، رضا قاسمی، علی ثمری، کیوان قنبرزاده، محمدرضا وظیفه دوست و مصطفی ابراهیمی ۷ ورزشکاری هستند که ترکیب تیم ملی کشورمان را در این دوره از رقابت های جایزه بزرگ آسیا تشکیل می دهند.

 

مرحله نخست این مسابقات روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه در شهر جین هائو چین برگزار شد که ملی پوشان ایران موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره شدند.

 

علی ثمری در پرتاب وزنه موفق شد با ثبت رکورد ۱۸.۹۰ متر به مدال طلا دست یابد و کیوان قنبرزاده نیز در پرش ارتفاع با عبور از مانع ۲.۲۴ متری صاحب مدال نقره شود.

 

اما رضا قاسمی  در ۱۰۰ متر آقایان با مصدومیت مواجه شد، مریم طوسی با وجود مصدومیت با ثبت زمان ۱۲:۴۰ ثانیه در گروه مقدماتی به کارش پایان داد و فرزانه فصیحی نیز به رکورد ۱۲:۰۷ ثانیه جمع برترین های این رشته صعود نکرد. محمدرضا وظیفه دوست نیز در پرش ارتفاع موفق به عبور از مانع نشد و از دور رقابت حذف شد و مصطفی ابراهیمی هم که قرار بود در ۸۰۰ متر به رقابت بپردازد، به اولین مسابقه در دور اول نرسید.

 

مرحله دوم این رقابتها امروز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه در شهر جیاژینگ چین  و مرحله سوم نیز روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در تایپه ی تایوان برگزار خواهد شد.

 

کمیته برگزاری رقابت های دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا برای این دوره از مسابقات به نفرات اول ۱۵۰۰ دلار، نفرات دوم ۸۰۰ دلار و به نفرات سوم نیز ۵۰۰ دلار جایزه تعیین کرده است.



منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار