عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا استان البرز؛
عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا با بیان این‌که تعداد ردصلاحیت‌شدگان شناخته‌شده البرز کمتر از انگشتان دو دست است، گفت: هیات‌های نظارت بخاطر گرایش سیاسی نامزدها را ردصلاحیت نمی‌کنند.
کد خبر: ۴۱۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 26 April 2017
به گزارش البرز تابناک؛ محمدجواد کولیوند با اشاره به اعلام نتایج تایید صلاحیت‌ها در انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان البرز اعلام کرد: برخلاف آن‌چه مطرح می‌شود، آمار ردصلاحیت‌ها در استان البرز و شهرستان کرج بالا نیست؛ در این منطقه ۸۵ درصد تایید صلاحیت شدند که به این اعتبار از ۶۴۵ نفری که نام‌نویسی کردند، ۷۷ نفر ردصلاحیت شدند.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که با این حساب علت بالاگرفتن انتقادها نسبت به ردصلاحیت گسترده در استان البرز چه بوده و این‌که آیا در میان ردصلاحیت‌شدگان افراد شناخته‌شده حضور داشتند، گفت: واقعیت این است که تعداد افراد شناخته‌شده به تعداد انگشتان دو دست نمی‌رسد. به نظر می‌رسد انتقادها بیشتر برای این است که هیاهو کنند.


عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در واکنش به این سوال که آیا موضوع انتقادات حسن نوروزی نماینده اصولگرای رباط‌کریم از هیات نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران که درجریان یکی از نشست‌های علنی هفته گذشته مطرح و بلافاصله با واکنش علیرضا رحیمی رییس این هیات مطرح شد، مورد پیگیری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: قطعاً‌ هیات نظارت مرکزی این موضوع را بررسی خواهد کرد.

او ادامه داد: آقای نوروزی شکایت خود را شفاهاً عنوان کردند که تاکید کردیم درصورت تمایل به بررسی موضوع باید شکایت خود را به‌صورت کتبی تقدیم هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها کند و ما هم قطعاً برای بررسی موضوع بازرس اعزام می‌کنیم.

کولیوند خاطرنشان کرد: هیات مرکزی این پرونده را بررسی خواهد کرد و اگر خدایی‌ناکرده تخلفی صورت گرفته باشد، می‌توانیم هیات نظارت استانی را برکنار کنیم و پرونده را برگردانده و اگر کسی به‌ناحق ردصلاحیت شده باشد، پرونده را برخواهیم گرداند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار