قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۹ درصد کاهش به ۱۲۷۳ دلار و ۱۵ سنت رسید.
کد خبر: ۴۱۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 24 April 2017

به گزارش تابناک : پس از آنکه امانوئل ماکرون، نامزد میانه روی انتخابات فرانسه،  بیشترین رای را در دور نخست کسب کرد و موجب تقویت بازارهای بورس و کاهش اشتها برای سرمایه گذاری در بازار طلا شد، قیمت فلز زرد در روز دوشنبه تقریبا یک درصد کاهش یافت.

 

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.9 درصد کاهش به 1273 دلار و 15 سنت رسید. قیمت طلا در اوایل جلسه امروز تا رقم 1265 دلار و 90 سنت پایین آمد که پایین ترین رقم از 11 آوریل تاکنون بود.

 

قیمت طلای آمریکا نیز امروز با 1.1 درصد کاهش به 1274 دلار و 70 سنت رسید.

 

امانوئل ماکرون، نامزد میانه رو دیروز گامی بلند به سوی کسب مقام ریاست جمهوریر فرانسه برداشت و با پیروزی در دور نخست انتخابات، به همراه مارین لوپن راست گرا به دور دوم این رقابت که قرار است روز 7 می برگزار شود راه یافت.

 

به دست آمدن این نتیجه، ریسک روی کار آمدن یک دولت ضد اتحادیه اروپا در فرانسه و رخ دادن اتفاقی نظیر آنچه در انگلیس اتفاق افتاد را کاهش می دهد. انتظار می رود ماکرون در دور نهایی با پیروزی مقابل لوپن، فرانسه را در اتحادیه اروپا حفظ کند.

 

در نتیجه به دست آمدن این نتیجه، ارزش یورو در برابر دلار در معاملات اولیه آسیایی امروز به بالاترین رقم 5 ماه گذشته رسید، در حالی که شاخص سهام در بورس آمریکا روز یکشنبه شاهد رشدی قابل توجه بود.

 

کره شمالی دیروز اعلام کرد، آماده غرق کردن یک ناو هواپیمابر آمریکا برای نشان دادن توانمندی نظامی خویش است. این جدیدترین نشانه از بالا گرفتن تنش ها در شبه جزیره کره، در آستانه رایزنی های ترامپ با رهبران چین و ژاپن

بوده است.

 

حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز جمعه با 0.52 درصد افزایش به 858.69 تن رسید.




منبع : دانشجو

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز ، طلا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار