پس از مخالفت رسمی دفتر آیات‌ مکارم شیرازی و نوری همدانی برای دیدار با نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری، یک منبع آگاه در دفتر آیت‌الله سبحانی، از مخالفت این مرجع تقلید برای دیدار با کاندیداهای انتخاباتی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 23 April 2017

به گزارش تابناک : پس از مخالفت رسمی دفتر حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی و نوری همدانی برای دیدار با نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری، یک منبع آگاه در دفتر حضرت آیت‌الله  جعفر سبحانی، از مخالفت این مرجع تقلید برای دیدار با کاندیداهای انتخاباتی خبر داد.

وی افزود: در روزهای اخیر از سوی برخی افراد و جرایان های انتخاباتی، درخواست های برای دیدار با این مرجع تقلید صورت گرفته است که حضرت آیت‌الله سبحانی هیچ یک از این تقاضاها را نپذیرفته و زمان دیدارها با نامزدها را به پس از برگزاری انتخابات موکل کرده است.

این منبع آگاه، حضور مردم در پای صندوق ها رای را بسیار مهم برشمرد و گفت: حضرت آیت‌الله سبحانی نیز بارها بر حضور حداکثر مردم در پای صندق های رای تاکید داشتند و خواستار همه مردم در این انتخابات هستند.

 گفتنی است، پیش از این نیز دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی و نوری همدانی به صورت رسمی اعلام کردند که از پذیرش تمامی شخصیتهای که در رابطه با موضوع ملاقات مربوط به انتخابات درخواست ملاقات داشته باشند، معذور است.



منبع : رسا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار