در دولت یازدهم شاهد رشد ۶ برابری بودجه های مرتبط با ساماندهی امور جوانان بودیم و یکی از حرکت هایی که دولت داشت جلوگیری از فیلترشبکه های اجتماعی و توسعه پهنای باند اینترنت بود.
کد خبر: ۴۰۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 18 April 2017















به گزارش تابناک البرز؛ استاندار البرز با اشاره به نگاه ویژه دولت به امور جوانان گفت: در دولت یازدهم شاهد رشد ۶ برابری بودجه های مرتبط با ساماندهی امور جوانان بودیم و یکی از حرکت هایی که دولت داشت جلوگیری از فیلترشبکه های اجتماعی و توسعه پهنای باند اینترنت بود.

،«سیدحمیدطهائی» در اولین جلسه "ستاد ساماندهی امور جوانان" در سال 96 که با حضورمعاون سیاسی،مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع امور جوانان استان در سالن شهدای دولت برگزار شد،ضمن گرامیداشت روز ارتش اظهارداشت: در دولت یازدهم بودجه اختصاصی به امورجوانان 6 برابر شده است و این حاکی از نگاه ویژه دولت به ساماندهی این قشر می باشد. طهائی با بیان اینکه دولت مانع از فیلترشبکه های اجتماعی شد،گفت:شبکه های اجتماعی که این روزها نقش ویژه ای در اطلاع رسانی دارند در این دولت فیلتر نشد و خود گامی در جهت حمایت از جوانان بوده است تا در جهت فرهنگسازی رهابردهای انقلاب اسلامی بکار گرفته شود. وی افزایش پهنای باند اینترنت و گسترش نسل جدید خطوط تلفن همراه را مورد اشاره قرار داد و افزود: افزایش سرعت اینترنت در روستاها و شهرها نیز مبین نگاه ویژه دولت در توسعه فناوری های ارتباطی بوده است.

خانه جوانان البرز مرکز تشکل های جوان محور
استاندار البرز با اشاره به اهتمام اداره کل ورزش و جوانان و وزارت ورزش برای تأسیس خانه های جوان در استان ها گفت: راه اندازی این مرکز کانونی برای فعالیت بیشتر امور مربوط به جوانان خواهد بود.

طهائی همچنین اختصاص تسهیلات مورد نیاز به جوانان از سوی بانک ها را نیز گام دیگر دولت برای حمایت از این قشر عنوان کرد. وی افزود: دولت برای جوانان گام های ارزشمندی برداشته است و فرایند ثبت سازمان های مردم نهاد در مدت زمان کوتاه از جمله آنها بوده است. طهائی گفت: افزایش تعداد سمن ها نشان از رشد و بالندگی جامعه دارد که باید آن را نیز به خدمات دولت اضافه کرد. استاندار البرز در ادامه با اشاره به ماهیت کار سازمان امور جوانان بیان کرد: در کنار برنامه های فرهنگی و اجتماعی مرتبط با امور جوانان در سالی که فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی،اشتغال و تولید نامگذاری شده است نیز دست اندرکاران امر باید برنامه های جنبی نیز برای اشتغال جوانان داشته باشند و با توجه به استقرار صنایع و واحدهای تولیدی متعدد در این استان ظرفیت کار در این حوزه نیز وجود دارد. 

وی فرهنگسازی در این زمینه را رسالت خطیر صدا و سیمای مرکز استان ودیگر رسانه های جمعی عنوان کرد. طهائی با اشاره به اینکه فکر خلاق و تلاش ستاد امور جوانان راهگشای بسیاری از مسائل این قشر خواهد بود گفت: این ستاد با طرح ایده های نو علاوه بر حفظ جایگاه خود در سطح ملی باید بتواند مبدع حرکت های نوین باشد. تشریح برنامه های افتتاح خانه جوان در استان البرز، همزمان با برگزاری جشنواره نشاط و امید، معرفی خدمات دولت از طریق وزرا، ایجادنشاط و امید در فضای انتخابات،قدردانی از جوانان برتر، برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر با محوریت ازدواج و خانواده به میزبانی استان البرز، معرفی برنامه های طرح پاکداشت طبیعت از جمله مباحث طرح شده در این جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار