استاندار البرز
استاندار البرز گفت که 70 درصد اعتبارات مصوب در سفر رییس جمهوری تخصیص یافته است و اگر دستگاه های اجرایی کوتاهی کنند، اعتبارات به سایر پروژه ها اختصاص داده می شود.
کد خبر: ۴۰۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 18 April 2017
به گزارش تابناک البرز؛ سید حمید طهایی در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز در سال 96 که بعد از ظهر سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه امید است سمن های جوانان با تلاش ویژه جایگاه خود را در کشور حفظ کنند، افزود: در موضوع اشتغال جوانان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید با تعامل جوانان برنامه ریزی بهتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه البرز دارای تعداد قابل توجهی جوان فرهیخته و شاخص است ادامه داد: ازقشرجوان البرزانتظار می رود با بیان ایده های خود مسئولان را برای پیشرفت و توسعه صنعت، خدمات و اشتغال یاری کنند.

طهایی گفت: سال گذشته تمامی مدیران در کنار اداره کل ورزش و جوانان بودند که بر این اساس اختصاص یک درصد بودجه جاری دستگاه های اجرایی استان به ورزش محقق شد.

وی با اشاره به اینکه در سفر رییس جمهوری 17 پروژه ورزشی در دستور کار بود، افزود: این سفر دستاوردهای بزرگی برای مردم البرز همراه داشت که با گذشت مدت کوتاهی از این سفر اکنون شاهد پیشرفت پروژه های مصوب هستیم، همچنین توجه ویژه ای نیز به جوانان استان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه حفظ و احیای باغ سیب کرج یکی از بزرگترین دستاوردهای سفر هیات دولت به البرز بود، گفت: در این رابطه مقرر بود که 30 درصد باغ به شهرک مسکونی تبدیل شود ولی با پیگیری مسئولان البرزی و مصوبه سفر، حفظ باغ سیب در دستور کار قرار گرفت، همچنین ثبت ملی باغ سیب توسط مدیرکل میراث فرهنگی نیز جای قدردانی دارد.

استاندار البرز افزود: به جد درصدد انتقال زندان های ملی از شهرهای استان هستیم که این امر نیز در پروژه های سفر رییس جمهوری مصوب شد. 

طهایی گفت: دولت در ارتباط با موضوع جوانان گام های ارزشمندی را برداشته و اکنون در کوتاه ترین زمان سمن ها به ثبت می رسند و از این طریق فرصتی برای سازمان های فعال مردم نهاد فراهم شده است. 

وی افزود: افزایش تعداد سمن ها نشان از رشد و بالندگی جامعه دارد که احساس تکلیف مردم برای خدمت به جامعه جای تقدیر دارد.
استاندار البرز با بیان اینکه همه بانک ها در جریان سفر رییس جمهوری تسهیلات ازدواج افراد متقاضی البرزی را پرداخت کردند، ادامه داد: در جریان سفر اکثر افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات بودند در کوتاه ترین زمان ممکن موفق به دریافت تسهیلات شدند. 

وی گفت: ایجاد خانه جوانان اقدام بسیار ارزشمندی است که به عنوان مهد جوانان خواهد بود که امید است از این ظرفیت بخوبی بهره برداری شود.
طهایی با اشاره به اینکه بودجه ای که در دولت یازدهم به جوانان داده شد حدود 6 برابر شد که نشان از توجه وی‍ژه دولت است، افزود: در موضوع شبکه های اجتماعی فیلتر و کنترل بیشتری در دستور کار بود که هیات دولت اجازه این اقدام را نداد بنابراین امید است با استفاده از چنین ظرفیتی برای ارتقا فرهنگ و اطلاع رسانی صحیح در حوزه های مختلف بهره برداری شود.

وی عنوان کرد: بالا بردن سرعت و توسعه اینترنت در شهر ها و روستاها از جمله خدمات دولت به مردم بوده است که امید است امسال که شرایط اقتصادی و اجتماعی نسبت به سال گذشته بهتر است، گام های بلندی در جهت رشد و توسعه کشور برداشته شود.
استاندار البرز با اشاره به انتخابات پیش رو و مسئولیت جوانان در ان گفت: برگزاری انتخابات را باید قدر دانست که ما دارای رای شده و می توانیم از حق رای خود استفاده کنیم چراکه این آرا میراث شهدا و مبارزین قبل و بعد از انقلاب است. 

وی افزود: اکنون مردمسالاری حاکم شده و مردم می توانند سرنوشت کشور خود را تعیین کنند بنابراین امید است با انتخابی اصلح کسانی انتخاب شوند که در تراز اجتماعی سیاسی فرهنگی و اقتصادی جامعه باشند.
طهایی گفت: تمامی کاندیداها در خود این توان را برای به دوش کشیدن بار مسئولیت اداره کشور دیده اند ولی ما به عنوان شهروندان این جامعه بهترین ها را انتخاب کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار