فرمانده انتظامی شهرستان قدس از انهدام باند ۵ نفره سارقان زورگیر توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 18 April 2017
سرهنگ شاهپور فلاحی اظهار داشت: به‌دنبال وصول شکایتی مبنی بر سرقت و زورگیری از یکی از شهروندان تحت عنوان مسافربر شخصی و نیز وقوع چندین فقره سرقت مشابه ارتکاب در منطقه موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به اظهارات یکی از شاکیان که مورد زورگیری به عنف و سرقت مبلغ 12 میلیون ریال شده بود و نیز سرنخ‌های ارائه‌ شده، شناسایی سارقان به مرحله اجرا گذاشت که با تلاش شبانه‌روزی همکاران، خودروی سارقان و نیز هویت یکی از سارقان که از خلافکاران به نام حوزه استحفاظی این شهرستان بوده مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس شهرستان قدس تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سارق مذکور دستگیر و خودروی وی نیز کشف و متهم پس از بازجویی فنی و پلیسی و مواجه حضوری با شاکی در نهایت لب به اعتراف گشوده و تعدادی از همدستانش را که به‌ صورت باندی، اقدامات مجرمانه می‌کردند معرفی و مأموران موفق شدند با استفاده از شگردهای پلیسی تعداد 4 نفر دیگر سارقان را دستگیر و به آگاهی شهرستان قدس ارجاع دهند.

فلاحی خاطرنشان کرد: نفرات دستگیر شده همگی دارای سوابق متعدد زورگیری و سرقت بوده که در اعترافات خود به انجام اقدامات مجرمانه از سال 1394 در سطح شهرستان‌های استان البرز و نیز غرب استان تهران اعتراف کردند.

وی بیان کرد: با فراخوان صورت گرفته و رجوع به سوابق زورگیری‌های انجام‌ شده در منطقه با شگرد و شیوه مذکور، تاکنون بیش از 15 نفر شاکی شناسایی و تحقیقات از مالباختگان در دست اقدام بوده و تعدادی از پرونده‌ها پس از تکمیل به دادسرا ارجاع داده‌ شده است و متهمان با قرار بازداشت موقت در اختیار پلیس هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس خطاب به شهروندان شهرقدس گفت: با توجه به سرقت‌های متعدد توسط اعضای این باند در قالب مسافربر شخصی با خودروی پراید و پژو 405 در دو سال اخیر، چنانچه افرادی بدین شکل مورد زورگیری و سرقت واقع‌ شده‌اند می‌توانند جهت شناسایی متهمان و اعلام شکایت به پلیس آگاهی شهرستان قدس مراجعه کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار