فردی که 4 هزار و 700 مرتبه برای اپراتور 118 ایجاد مزاحمت کرده بود، در شهرستان مرودشت استان فارس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۴۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 28 May 2015

تابناک فارس به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت نماینده حقوقی اداره مخابرات این شهرستان مبنی بر مزاحمت‌های تلفنی مکرر فردی برای اپراتور 118 این شهرستان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

سرهنگ علی شیبانیان ادامه داد: مأموران با هماهنگی مراجع قضائی و انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده فرد مزاحم را که دریکی از روستاهای اطراف شهرستان سکونت داشت، شناسایی و وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات به‌عمل‌آمده در پلیس امنیت عمومی و انجام استعلامات از اداره مخابرات مشخص شد، این فرد 4 هزار و 700 بار با برقراری ارتباط با اپراتور 118 برای این مرکز ایجاد مزاحمت کرده است.

شیبانیان در پایان با اشاره به این‌که در این مورد پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال‌ شده است، گفت: مراکزی نظیر 110،118،115،125 و ... برای خدمات‌رسانی به شهروندان به‌ویژه در شرایط خاص و حساس که نیازمند کمک‌رسانی فوری است، پیش‌بینی ‌شده‌اند، به مردم توصیه کرد که با برقراری تماس‌های غیرضروری با این‌گونه مراکز و اشغال بی‌مورد این اپراتورها ممکن است لطمات جبران‌ناپذیری به سایر شهروندان وارد شود، ازاین‌رو بی‌جا و بی‌مورد این خطوط را اشغال نکنند.

برچسب ها: مزاحم تلفنی ، 118 ، مرودشت
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
خدا شفاش بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار