در بیانیه حزب ندای ایرانیان آمده است: سلسله نشست‌های مدیریت شهری ندای ایرانیان، با حضور موسوی لاری، مسجد جامعی، مرتضی الویری و عطریانفر تشکیل شده است.
کد خبر: ۴۰۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 29 March 2017

به گزارش تابناک : حزب ندای ایرانیان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: یکی از بنیادی ترین رویکرد های ندای ایرانیان بحث جوانگرایی در سپردن مسئولیت ها در مدیریت کشور بوده است، اما این موضوع در حد شعار متوقف نشده است و شاهد عمل به این رویکرد در درون حزب نیز هستیم، از عدم کاندیداتوری فردی با پتانسیل های صادق خرازی در انتخابات پیشین تا سپردن مسئولیت ستاد انتخاباتی حزب به عضو جوانتر حزب. اما این رویکرد تنها هدف فرهنگ سازی را دنبال نمی کند و مرکزیت حزب با نگاهی کارکردگرایانه نیز به این انتخاب رسیده است. ما بر این باوریم در شرایط فعلی که روش های تبلیغاتی کلاسیک منسوخ شده است این انتخاب می تواند منجر به برقراری ارتباط بهتر میان الیت سیاسی و جوانان غیر سیاسی شود.

این بیانیه می‌افزاید: نقش جوانان در ستاد انتخاباتی ندای ایرانیان البته به معنی محروم شدن از تجربه بزرگان نیست، شورای عالی مشاوران این ستاد متشکل از افراد با تجربه ای مانند شهاب طباطبایی، حسن یونسی، سعید نور محمدی، سجاد سالک، سامان بختیاری، داوود روشنی، پژمان گرامی، نسیم بیت سیاح، عارف نادرزاده و سودابه رادفرد است که هر کدام کوله باری از تجربه انتخاباتی را بر دوش می کشند و هر یک توانی در حد یک ستاد دارند. این افراد در کنار مسئولین جوان کمیته ها، شورای مرکزی ستاد را تشکیل می دهند. با وجود این ترکیب معتقدیم ستاد ندای ایرانیان دست بالا را در فعالیت انتخاباتی خواهد داشت.

این بیانیه تصریح می‌کند: مردم ما شهروندان فهیمی هستند، اعتقاد داریم فعالیت تبلیغاتی بی محتوا توهین به شعور آنهاست. مردم ما به تعداد پوستر و رنگ و لعاب آنها رای نمی دهند. همان طور که شاهد بودیم در انتخابات گذشته مجلس در حالی که جناح مقابل بدون درک تحولات در ارتباط گیری با جامعه تصور می‌کرد که با تسخیر تمامی بیلبورد ها و هزینه های هنگفت می تواند پیروز انتخابات شود اما این جوانان اصلاح طلب بودند که با استفاده از فضای جدید به وجود آمده برای ارتباط گیری با مردم از طریق شبکه های اجتماعی سرنوشت انتخابات را رقم زدند.

«با وجود اتفاقات دردناکی مانند پلاسکو و نگرانی از شهری که به حراج گذاشته شده است، مردم تشنه مدیریت آینده نگر، تخصصی و اصلاح‌طلبانه هستند. تبلیغات ما بر محور نگاه اصلاح‌طلبانه ما به مدیریت شهری شکل می گیرد. خوشبختانه با بالاتر رفتن سطح آگاهی اجتماعی  و توجه  به حساسیت مدیریت شهری ما می توانیم با صدای رسا بگوییم که شورای شهر جای جدیدی ها و رضا زاده ها نیست شورای شهر نیازمند مدیران شجاع و تحول خواه و متخصص است افرادی که پشت اتاق های در بسته طرح تحقیق و تفحص از شهرداری را مختومه نکند و در مقابل افکار عمومی پاسخ گو باشند. این رویکرد تخصص گرایانه به شورای شهر تنها وجهی سلبی در برابر جناح مقابل ندارد و مطالبه ای درون جناحی نیز هست.»

این بیانیه می‌افزاید:‌ پیش از این در سلسله نشست های مدیریت شهری ندای ایرانیان، شاهد بحث های تخصصی حاکمیت شهری در حضور نخبگانی مانند موسوی لاری، مسجد جامعی، مرتضی الویری و مهندس عطریانفر بودیم. این نشست ها نشانگر برنامه متفاوت حزب ندای ایرانیان برای حضور در انتخابات بود. اما فعالیت انتخاباتی ندای ایرانیان تنها منحصر به تهران نیست، گستردگی حزب و نیروهای جوان و با انگیزه آن در شعب متضمن عملکرد درخشان این حزب در انتخابات پیش رو خواهد بود.

چارت تشکیلاتی ستاد انتخاباتی ندای ایرانیان به این شکل تشکیل شده است که شورای مرکزی متشکل از مشاوران عالی و روسای کمیته ها به شکل زیر است:

محمد سالار احمدی آزاد: دبیر اجرایی

کاوه قدیری: دبیر شورای مرکزی

محمد امین شعبانیان: رئیس ستاد تهران

محمد معین معرفت: رئیس ستاد جوانان و دانشجویان

کوثر فرهادی: رئیس کمیته امور استان ها

سجاد فخاریان: رئیس کمیته برنامه ریزی انتخاباتی

امیر عرفان نیلی: رئیس کمیته رویش ( رای اولی ها)

حسن اکبری: رئیس کمیته تولید محتوی



منبع : نسیم آنلاین

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار