سبزپوشان اصفهانی در آخرین و سومین رویارویی این فصل خود با آبی‌های اهواز تلاش خواهند کرد تا با حفظ جایگاه فعلی خود در جدول امیدهای آسیایی شدنشان را در تقابل با این رقیب همچنان زنده نگه دارند.
کد خبر: ۳۹۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 29 March 2017
به گزارش تابناک : در قهرمانی شگفت‌انگیز فصل گذشته استقلال خوزستان رد یک تیم اصفهانی دیده می‌شد و آن ذوب‌آهن بود که در 2 مقطع کلیدی قافیه را به این حریف واگذار کرد. ذوب‌آهن در آخرین هفته از نیم‌فصل اول و آخرین روز از لیگ به استقلال خوزستان باخت و زمینه تاجگذاری نماینده اهواز در پایان رقابت‌های لیگ پانزدهم را فراهم کرد.
 ذوب‌آهن در قالب سوپرجام فوتبال ایران که سال 95 بالاخره پس از چند سال طلسم آن با برگزاری‌اش در ورزشگاه فولادشهر شکسته شد انتقام باخت‌های رفت و برگشتی خود در لیگ پانزدهم را از استقلال خوزستان گرفت. دیدار رفت 2 تیم از هفته دهم لیگ برتر نیز به سود ذوب‌آهن تمام شد. برتری در آن مسابقه که سرآغاز بردهای متوالی پنج‌گانه ذوب‌آهن در لیگ شانزدهم به حساب می‌آمد باعث شد تا ورق در تقابل با استقلال خوزستان به نفع تیم اصفهانی برگردد و عنوان گربه سیاه از حریف اهوازی گرفته شود.
ذوب‌آهن پس از 2 میزبانی از استقلال خوزستان در ورزشگاه فولادشهر حالا باید در آخرین رویارویی از مجموعه دیدارهای سه‌گانه این 2 تیم در فصل جاری در استادیوم غدیر به مصاف استقلال خوزستان برود. سومین ملاقات ذوب‌آهن و استقلال خوزستان در شرایطی اتفاق می‌افتد که آنها رقیب جدی یکدیگر برای کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان هستند به این ترتیب که ذوب‌آهن رده چهارم را در اختیار دارد و استقلال خوزستان یکی از 6 رقیبی است که تلاش می‌کند تا این جایگاه را از چنگ تیم اصفهانی در بیاورد.
رقابت ذوب‌آهن، استقلال خوزستان و پنج تیم دیگر برای کسب آخرین سهمیه محتمل آسیایی در حالی در هفته‌های پایانی لیگ شانزدهم داغ شده است که جایگاه چهارمی جدول برای دارنده آن تنها در صورت قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی مترادف با باز شدن درهای لیگ قهرمانان خواهد بود. به عبارت دیگر، این رقابت در حالی شدت گرفته است که برنده آن تنها 50 درصد احتمال کسب سهمیه آسیایی آن هم از نوع پلی‌آفش را خواهد داشت.
این دیدار که با پس‌زمینه‌ای آسیایی برگزار می‌شود ملاقات مدافعان عناوین قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی هم به حساب می‌آید. در اصل، 2 نماینده امسال ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای گرفتن مجوز حضور در فصل آتی این رقابت‌ها تلاش می‌کنند تا یکدیگر را قربانی نمایند.
ترکیب احتمالی 2 تیم:
استقلال خوزستان: وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، محمد طیبی، دانیال ماهینی، پیمان شیرزادی، علی اصغر عاشوری، سلمان بحرانی، مهدی مؤمنی، مهدی زبیدی، حسن بیت سعید و آرش افشین
ذوب‌آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، علی حمام، مهران درخشان مهر، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، سیدمحمدرضا حسینی، احسان پهلوان، جری بنسون و مهدی رجب‌زاده


منبع : ایمنا
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار