برخلاف چیزی که تصور می شد در جریان دیدار امروز تیم های ملی ایران و چین، سرمربی کاریزماتیک کشورمان سوژه اول هواداران نبود تا جایی که تشویق های مارچلو لیپی به وضوح پررنگ تر از این مربی بود.
کد خبر: ۳۹۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 28 March 2017

به گزارش تابناک : پس از اعلام اسامی بازیکنان حاضر در زمین، نام کارلوس کی روش خوانده شد، سرمربی همیشه محبوب فوتبال ایران و البته انتظار می رفت تشویق هواداران حاضر، بسیار سرسام آورتر از چیزی باشد که شنیده شد، برخلاف چیزی که انتظار می رفت هواداران حاضر ورزشگاه هرگز شعار معروف خود را در قبال این مربی به کار نبردند و با صدایی آرام به تشویق او پرداختند، صدایی که در زمان اعلام نام مارچلو لیپی بسیار رساتر و غراتر به گوش رسید. 


شاید پیغام هواداران با تشویق شان به گوش مرد کاریزماتیک پرتغالی رسیده باشد، پیغامی که با تشویق های محکم تر لیپی کاملا واضح بود، هرچند کارلوس مرد همیشه محبوب فوتبال ایران بود اما گویا بعد از اتفاقات اخیر و مسایلی که حول تصمیمات او در تیم ملی به وجود آمد هواداران فوتبال ایران را از وی مکدر کرد، در روزیکه ورزشگاه آزادی لبریز از هوادار بود کارلوس کی روش اصلا مرد اول میدان نبود و حتی در تشویق ها قافیه را به لیپی باخت. این اتفاق را اگر با روز دیدار با کره جنوبی مقایسه کنیم به نتایج مهمی خواهیم رسید.



منبع : ورزش 3

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار