اختلاف نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وزیر دارایی کابینه‌اش به حدی رسیده که وی تهدید به برگزاری انتخابات زودهنگام کرده است.
کد خبر: ۳۹۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 19 March 2017
به گزارش تابناک : نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب از توافق هفته گذشته خود با موشه کهلون، وزیر دارایی این رژیم، در زمینه تاسیس رادیو و تلویزیون جدید پا پس کشید و اینگونه کابینه ائتلافی خود را بار دیگر با بحران مواجه کرد.

 این در حالی بود که رسانه‌های عبری گزارش کردند بنیامین نتانیاهو تهدید کرده است اگر کهلون با تعطیلی این موسسه پیش از راه‌اندازی رسمی آن در 30 آوریل موافقت نکند، کابینه را منحل خواهد کرد. 

نتانیاهو در صفحه فیس‌بوک خود نوشت پس از دیدار روز گذشته خود با کارکنان رادیو تلویزیون اسرائیل از تصمیم خود منصرف شده است. وی ادعا می‌کند بیکار شدن تعداد زیادی از کارکنان موسسه قبلی دلیل این تصمیم‌گیری وی بوده است. 

نتانیاهو نظرش را درباره تاسیس رادیو و تلویزیون جدید رژیم صهیونیستی، پس از یک هفته تنش درون کابینه ائتلافی خود تغییر داد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ابتدا با تاسیس سازمان رادیو تلویزیونی جدید این رژیم که قرار بود جایگزین سازمان قبلی شود و کنترل دولتی کمتری بر آن وجود داشت، مخالف بود. 

برخی از نمایندگان مخالف نتانیاهو، نخست‌وزیر را متهم می‌کنند با این کار قصد داشته است افکار عمومی را از تحقیقاتی که درباره فساد مالی وی در جریان است، منحرف کند.


منبع : جروزالم
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار