با کمک‌های دانش‌‌آموزان
رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه خطاب به دانش‌آموزان گفت: کمک‌های نقدی و غیر نقدی شما موجب می‌شود که دانش‌آموزان بی‌بضاعت از تمام امکانات از جمله آموزشی برخوردار باشند.
کد خبر: ۳۹۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 08 March 2017
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نعمت‌الله بیگدلی در مراسم جشن نیکوکاری که همزمان با فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری ظهر امروز با حضور مسؤولان شهری در مدرسه دخترانه نازنخ شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: جشن نیکوکاری یکی از بهترین و پسندیده‌ترین جلوه‌های نوع دوستی است.

وی افزود: سنت حسنه انفاق و کمک به محرومان و نیازمندان از سنت‌های پسندیده و مورد تأکید دین مبین اسلام و بزرگان دینی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه ادامه داد: انسان نیکوکار فروتن است و کارهای خیر آن رنگ و عطر خدایی دارد و هرگز با ریا و تظاهر، عمل نیک خود را باطل نکرده و پیوسته در خفا احسان می‌کند تا نیازمند را شرمنده و حقیر نکند.

بیگدلی تصریح کرد: اگر کمک به دیگران و انفاق در یک جامعه فراوان باشد نشان از بالا بودن سطح فرهنگ انسانی در آن جامعه بوده و همچنین نشان می‌دهد که افراد اعتقادات و باورهای مثبتی دارند بنابراین هر فرصتی که انسان بتواند به دیگران کمک کند، یک فرصت طلایی است.

وی خاطرنشان کرد: در نیکوکاری تنها نباید نگاه مادی و مالی داشت بلکه در اخلاق، رفتار و تمام شئون زندگی خود هم باید محسن باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه خطاب به دانش‌آموزان یادآور شد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی شما موجب می‌شود که دانش‌آموزان بی‌بضاعت از تمام امکانات از جمله آموزشی برخوردار باشند.

بیگدلی مطرح کرد: در فرهنگ مسلمانان کمک به نیازمندان به عنوان یک اصل بوده و آیات و احادیث مختلفی با این موضوع نازل و روایت شده است.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی به عنوان یکی از کشورهای پیشتاز در زمینه اجرای دستورات دین اسلام و احیا سنت‌های حسنه و الهی درصدد ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار