در روز نخست هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک فوتبال، سپیدرود با وجود توقف مقابل تیم انتهای جدولی فولاد (وحدت) صدرنشین باقی ماند.
کد خبر: ۳۸۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 06 March 2017

به گزارش تابناک : لیگ آزادگان به هفته های پایانی خود نزدیک شده و امروز پنج دیدار در چارچوب هفته بیست و هفتم برگزار شده است. در این بازی‌ها دو دیدار تقابل بازیکنان اسبق استقلال و پرسپولیس بود که یکی را سرمربی استقلالی و دیگری را پرسپولیسی با پیروزی پشت سر گذاشت. همچنین سپیدرود با وجود تساوی صدر جدول را حفظ کرد.

سپیدرود رشت صفر – فولاد یزد صفر

تیم صدرنشین سپیدرود رشت که به نظر می‌رسید در این دیدار کار سختی پیش رو نداشته باشد نتوانست از سد فولاد یزد بگذرد و دو امتیاز مهم که شاید در ادامه فصل خیلی به کارش بیاید را از دست داد. نکته جالب این است که فولاد یزد بدون انجام دادن یک جلسه تمرین در سه روز گذشته به این بازی آمده بود.

شاگردان علی نظرمحمدی با این نتیجه ۴۸ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. آنها باید امیدوار باشند که ملوان در داربی شمال کشور مقابل نساجی پیروز نشود تا جایگاهشان در صدر جدول بدون تغییر باقی بماند. فولاد یزد نیز با ۲۰ امتیاز هم‌امتیاز فجر رده شانزدهمی شد ولی به دلیل تفاضل گل کمتر در همان رده هفدهم باقی ماند.

گل گهر سیرجان ۲ – مس رفسنجان یک

در یکی دیگر از داربی‌های استان کرمان، تیم‌های گل گهر سیرجان و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک گل گهر سیرجان به پایان رسید. در ابتدا در دقیقه ۳۰ علی مرزبان از روی نقطه پنالتی، شاگردان گل گهر را پیش انداخت ولی پنج دقیقه بعد آرمان رمضانی گل تساوی را برای مس رفسنجان زد. این بازی با تساوی تا دقایق پایانی در جریان بود که در دقیقه ۹۵ عیسی پرتو گل پیروزی گل‌گهر سیرجان را به ثمر رساند.

گل‌گهر در این دیدار از تساوی سپیدرود استفاده کرد و خود را به این تیم نزدیک کرد تا با ۴۷ امتیاز، به رده دوم برسد. مس رفسنجان هم با ۳۶ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

راه آهن یزدان صفر – پارس جنوبی جم ۲

راه آهن یزدان در ادامه سیاه‌روزی‌های خودش،‌ امروز در خانه با دو گل مغلوب تیم مدعی پارس جنوبی جم شد. در این دیدار بابا محمدی در دقایق ۲۷ و ۸۹ دو گل پارس جنوبی را زد تا با پنج گل به بهترین گلزن این فصل این تیم تبدیل شود.

با این نتیجه پارس جنوبی ۴۵ امتیازی شد تا بالاتر از مس کرمان در رده چهارم قرار گیرد. راه آهن هم ۳۱ امتیازی و هم در رده دوازدهم باقی ماند.

اکسین البرز صفر – آلومینیوم اراک یک

در بازی دیگر همزمان امروز هم، آلومینیوم اراک با هدایت مهدی پاشازاده توانست اکسین البرز که یحیی گل محمدی را روی نیمکت خود به عنوان سرمربی دارد، با یک گل شکست دهد تا یکی از تقابل‌های سرخابی را هم استقلالی‌ها پیروز شده باشند. در این دیدار محمد آشتیانی در دقیقه ۴۵ تک گل آلومینیوم را به ثمر رساند.

آلومینیوم اراک در ادامه نتایج درخشانش با ۴۰ امتیاز و هم امتیاز با اکسین به رده هشتم صعود کرد تا برای دیگر مدعیان خط و نشان کشیده باشد. البته اکسین با توجه به تفاضل گل بهتر در رده ششم باقی ماند.

ایرانجوان بوشهر ۴ - استقلال اهواز صفر

گل‌ها: سجاد فیض الهی (۴۸ و ۸۲) ، مهدی قائدی (۷۹) و حجت اسلامی (۸۴) برای ایرانجوان بوشهر



منبع : ایسنا

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار