محمدرضا خلعتبری، مهاجم باتجربه تیم سایپای تهران با دریافت یک کارت زرد، بازی حساس هفته آینده تیمش را از دست داد .
کد خبر: ۳۸۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 05 March 2017

به گزارش تابناک : به این ترتیب در بازی هفته بیست و چهارم تیم سایپا مقابل استقلال تهران غایب بزرگ نارنجی پوشان خواهد بود.خلعتبری در مورد درگیری در این بازی و شرایط سایپا صحبت کرده است:


*چرا در این بازی مدام درگیری می شدید؟
من مدام درگیر نمی شدم و فقط در یک صحنه عصبانی شدم و کارت گرفتم. در واقع آمدم ثواب کنم کباب شدم!فقط در یک صحنه خطایی از سوی بازیکن تیم ما روی سعید آقایی انجام شد که من سعی کردم از درگیری بین بازیکنان دو تیم جلوگیری کنم. متأسفانه کارت زرد هم گرفتم و بازی بعدی تیمم را از دست دادم.من هم روی صحنه‌ای که کارت زرد گرفتم عصبانی بودم. به هر حال با اشتباهی که انجام دادم باعث شد بازی هفته بعدی را از دست بدهم.


*اتفاقا در بازی بعدی برابر استقلال مهدی رحمتی هم محروم است وبا غیبت شما دو نفر  جذابیت های بازی شاید کمتر شود؟
بههر حال قسمت همین بوده که من نباشم و مهدی هم نباشد.اما در سایپا بازیکنانی هستند که بتوانند به تیم کمک کنند و آقای فرکی هم می توانند در این بازی تیم را هدایت کنند.بچه ها برای نتیجه گیری بازی می کنند و استقلال هم در آسیا بازی کرده و خسته است. ما هم از این خستگی امتیاز می گیریم.


*تراکتوری ها اعتقاد دارند شما به سبک تیم های عربی در این بازی وقت کشی می کردید؟
ما توانستیم از تراکتور در تبریز امتیاز بگیریم و همین مساله برای ما خوب است. در مجموع یک امتیاز هم مقابل تراکتورسازی با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی و هواداران پرشور این تیم می‌تواند برای ما رضایت‌بخش باشد.ما وقت کشی نکردیم و فقط سعی کردیم در این بازی امتیاز بگیریم. به هر حال همیشه تیمی که نتیجه نمی گیرد همیشه از این بهانه ها دارد.البته در مجموع و به غیر پنج دقیقه آخر موقعیت های ما بیشتر از تراکتورسازی بود و با استفاده از آنها می توانستیم تیم برنده میدان باشیم، پنج دقیقه آخر حریف با استفاده از ارسال ها فشار بیشتری به ما آورد. 

 

*فکر نمی کنید برخی با مطرح کردن بحث جادوگر سعی دارند فرکی را زیر سوال ببرند؟
 من با حسین آقا پیش از این هم کار کرده ام مطرح کردن این حرف ها درباره او اصلا درست نیست. کسی که اعتقادش به خدا قوی است و نماز می خواند دیگر احتیاجی به جادو ندارد.این وصله ها به حسین آقا نمی چسبد، برخی بازیکنان از تیم جدا شده اند و به من ارتباطی ندارد اما فکر می کنم به خاطر اینکه ناراحت هستند چنین صحبت هایی را مطرح می کنند.


*سایپا می تواند رتبه تک رقمی کسب کند؟
به امید خدا به نیمه بالای جدول می آییم و شک نکنید که رتبه ما تک رقمی خواهد شد.تا به امروز هم اگر کمی خوش شانس بودیم و توپ هایمان به گل تبدیل می شد حالا جایگاه ما خیلی فرق می کرد.


منبع : همشهری
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار