نایب رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس گفت: نرمش نشان دادن در مقابل زیاده‌خواهی و خواسته‌های نامشروع غرب مرگ تدریجی است که نباید هرگز گرفتار آن شویم.
کد خبر: ۳۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 24 May 2015

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این اوج حماقت است که بخواهیم به آمریکا و سران مستبد غرب فرصت بازرسی از مراکز نظامی و یا تأسیسات حساس‌مان را بدهیم چراکه هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد حتی بازرسان بین‌المللی نیز از این تأسیسات که خط قرمز آنها محسوب می‌شود، بازدید کنند.

وی با اشاره به زیاده‌خواهی غرب در ماجراهای اخیر و تذکر جدی مقام معظم رهبری به جبهه استکبار در اجازه ندادن ملت ایران برای بازرسی از تأسیسات نظامی و گفت‌و‌گو با دانشمندان هسته‌‌ای کشورمان گفت: آنهایی که فکر می‌کنند اینگونه رفتار غرب نشان از شفافیت عملکرد آنها است، سخت در اشتباه هستند چراکه آمریکا و غرب با این اظهارات در حال ارزیابی و سنجش ملت ایران است تا حساسیت‌شان را روی مسائل ظریف و دقیق مورد سنجش قرار دهند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از مراکز نظامی به عنوان ناموس یک کشور یاد کرد و افزود: ما هیچ مانعی در مسیر بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای ایجاد نمی‌کنیم و در این زمینه مشکلی وجود ندارد اما آنچه که آمریکا و غربی‌ها از ما می‌خواهند دخالت در مسائل داخلی‌مان است که مذاکره‌کنندگان ما باید به هوش باشند تا وارد چاله‌های دشمن نشوند.

حقیقت‌پور تصریح کرد: این ملت عاشورایی و درس آموخته مکتب امام حسین (ع) هستند که به یزدیان زمان اجازه گستاخی و تعدی را نمی‌دهند و محکم و مقتدر در پای ارزش‌های اسلامی و دینی خود ایستاده‌اند و در برابر تهدیدهای غرب سر فرود نمی‌آورند.

وی بیان کرد: ملت ایران همان فرزندان رشیدی را در دامن خود تربیت کرده که خرمشهر را 33 سال پیش در اوج قدرت‌نمایی آمریکایی در منطقه و استکبار جهانی در حمایت از رژیم بعث عراق از دست آنها آزاد کرد و بر عزت و عظمت واقعی افزود و امروز نیز اجازه کوچکترین دخالتی را در امور داخلی خود نخواهد داد.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار