مردم مریوان عصر امروز با هدف اعتراض به مرگ مادر جوان باردار مریوانی که پس از یک روز عمل جراحی سزارین جان خود را از دست داد در مقابل مطب پزشک «معصومه اردلان‌نیا» تجمع کردند.
کد خبر: ۳۸۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 26 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، مردم شهرستان مریوان عصر امروز با هدف اعتراض به مرگ مادر جوان باردار مریوانی که پس از یک روز عمل جراحی سزارین در بیمارستان بوعلی این شهرستان دچار تشنج شده و جان خود را از دست داد در مقابل مطب پزشک «معصومه اردلان‌نیا» تجمع کردند.

هوشیار سایه‌میری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: خانم س.م 31 ساله اهل مریوان در روز پنج‌شنبه 5 اسفندماه جاری ساعت 18 و 45 دقیقه برای زایمان طبیعی به بیمارستان بوعلی این شهرستان مراجعه کردند و صبح روز جمعه برای انجام زایمان طبیعی آماده شدند اما زایمان طبیعی صورت نگرفت و به اتاق عمل انتقال داده شد.

وی گفت: خانم س.م 31 ساله اهل مریوان پس از عمل جراحی دچار تشنج شد و باوجود تلاش‌های زیاد تیم متشکل از متخصصین زنان و جراحی و داخلی و بیهوشی و قلب و نورولوژی، بیمار به درمان پاسخ نداد و ظهر روز شنبه فوت کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان تصریح کرد: اولین کمیته بررسی و رسیدگی به مرگ مادر جوان پس از عمل سزارین تشکیل شده و با مقصرین قاطعانه برخورد می‌کنیم.

تجمع‌اعتراضی‌به‌مرگ‌مادرجوان‌درمریوان+تصاویر

تجمع‌اعتراضی‌به‌مرگ‌مادرجوان‌درمریوان+تصاویر

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار