کاروان ذوب‌آهن به خاطر آنکه باشگاه از پس هزینه‌های اقامت طولانی‌مدت در خارج از کشور برنمی‌آمد به اصفهان بازگشت تا پس از تنها سه روز تمرین در این شهر دوباره به امارات برگردد و از طریق این کشور به عمان برود.
کد خبر: ۳۸۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 23 February 2017
به گزارش تابناک : کاروان تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از تساوی با العین در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان روز گذشته از طریق شارجه به اصفهان بازگشت تا از امروز تمرینات خود را در ورزشگاه ملت دنبال کند.
حضور شاگردان مجتبی حسینی در نصف جهان اما خیلی ادامه‌دار نخواهد بود و آنها پس از سه روز تمرین مجدداً روز یکشنبه اصفهان را ترک خواهند کرد تا از طریق شارجه به عمان بروند زیرا سه‌شنبه هفته آینده باید در دومین دیدار خود در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط با الاهلی عربستان مسابقه دهند.
از آنجا که ذوب‌آهن تنها یک هفته پس از بازی در العین باید در مسقط به میدان برود و پرواز به عمان هم از طریق خاک امارات صورت می‌گیرد منطقی‌تر بود که کاروان سبزپوشان اصفهانی در همین کشور به تمرینات خود ادامه می‌داد تا هم از امکانات خوب فوتبالی آنجا استفاده کند، هم با آب و هوای آن منطقه بیشتر خو بگیرد و هم البته با حذف چند پرواز اضافه بابت رفت و برگشتی غیرضرروری به اصفهان خستگی مضاعفی به بازیکنانش تحمیل نکند.
به جای این راه‌حل عقلانی اما کاروان ذوب‌آهن برای برگزاری تنها سه جلسه تمرینی در اصفهان، امارات را ترک کرد تا پس از سه روز مجدداً از طریق این کشور به عمان برود. آنچه باعث شد تا ذوبی‌ها این راه طاقت‌فرسا و نه چندان منطقی را در پیش بگیرند چیزی جز مشکلات مالی باشگاه نبود که ظاهراً درست مصادف با شروع فصل جدید لیگ قهرمانان تشدید هم شده است.




منبع : ایمنا
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار