مربی تیم نوجوانان هیأت‌ كشتي استان قم از رقابت هفت كشتي‌گير قم برای کسب مدال‌هاي طلا، نقره و برنز پیکارهای قهرمانی کشتی فرنگی عمومی نوجوانان ايران خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 22 February 2017
به گزارش تابناک : مهدی علیزاده‌پورنیا اظهار کرد: رقابت‌های عمومی کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور روزهای پنجم و ششم اسفند ماه به میزبانی خانه کشتی شماره دو تهران برگزار می‌شود و ۶ کشتی‌گیر قم در رشته فرنگی با حریفان سرشاخ می‌شوند.

وی با اشاره به اوزان و شرایط سنی این مسابقات، بیان کرد: کشتی‌گیران حاضر در این رقابت‌ها برای کسب مقام‌های اول تا سوم اوزان ۴۲، ۴۶، ۵۰، ۵۴، ۵۸، ۶۳، ۶۹، ۷۶، ۸۵ و ۱۰۰ کیلوگرم بدون ارفاق وزن به روی تشک می‌روند و تنها کشتی‌گیران متولد یازدهم دی‌ماه سال ۱۳۷۸ تا دهم دی‌ماه سال ۱۳۸۰ با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

مربی تیم نوجوانان هیأت‌ کشتی استان قم افزود: کشتی‌گیران متولد یازدهم دی‌ماه سال ۱۳۸۰ تا یازدهم دی‌ماه سال ۱۳۸۱ که یک سال کوچک‌تر محسوب می‌شوند تنها با رضایت‌نامه محضری ولی و گواهی پزشکی می‌توانند در این دوره از مسابقات عمومی کشور به میدان بروند.

وی با بیان اینکه به نفرات اول تا سوم این مسابقات حکم قهرمانی اهداء می‌شود، ابراز کرد: حضور تمامی مربیان هر یک از رشته‌ها در کلینیک مربیگری در حاشیه این رقابت‌ها الزامی است و از فعالیت مربیانی که در این کلینیک حضور نداشته باشند در کنار تشک به عنوان کوچینک جلوگیری به عمل می‌آید.

علیزاده‌پورنیا با اشاره به اعزام هفت فرنگی‌کار نوجوان قم به مسابقات عمومی قهرمانی کشور، عنوان کرد: در ترکیب تیم هیأت‌ قم عباس صفری و امیر عبدی در وزن ۴۶ کیلوگرم، محمد جانقلی در وزن ۵۰ کیلوگرم، محمد چهرقانی در وزن ۵۴ کیلوگرم اعضای تیم قم هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین محمد جبالی‌فر در وزن ۵۸ کیلوگرم، محمدمهدی مشهدی در وزن ۶۳ کیلوگرم و امیر رضایی در وزن ۶۹ کیلوگرم دیگر اعضای تیم اعزامی نوجوانان هیات کشتی استان قم برای حضور در کشتی فرنگی عمومی قهرمانی نوجوانان ایران محسوب می‌شوند.



منبع : قم نیوز
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار