خانواده هاشمی جزو آن قشری به‌شمار می‌رود که مدام در حال قضاوت شدن هستند
کد خبر: ۳۸۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 21 February 2017
به گزارش تابناک : این نمایشگاه که با موضوع «قضاوت» از ۲۹ بهمن افتتاح شده، تا کنون میزبان برخی چهره‌های مطرح هنری، ورزشی و سیاسی بوده است.
 
محسن هاشمی که خود در بخشی از ویدئو این نمایشگاه حضور داشته، «قضاوت» را موضوعی تاثیرگذار می‌داند و درباره آن در بخشی از ویدئو گفته است: «همه افراد با هر سطحی از جایگاه شغلی و اجتماعی تحت تاثیر قضاوت قرار می‌گیرند، اما میزان این اثرگذاری متفاوت است. هرچند این روزها گسترش شبکه‌های اجتماعی می‌تواند بستری را فراهم کند که افراد خودشان به رصد خبرها بپردازند و پی ببرند که کدام قضاوت درست و کدام اشتباه است.
 
سیاست‌مدارها هم جزو آن قشر از جامعه قرار دارند که مدام تحت تاثیر قضاوت قرار می‌گیرند، چراکه گاه رقبا سعی می‌کنند با تکیه بر قضاوت‌های منفی، رقیب را از میدان بیرون برانند. بخشی از این قضاوت‌ها عده‌ای از سیاست‌مدارها را می‌رنجاند و آن‌ها را گوشه‌گیر می‌کند، ولی عده دیگری می‌مانند که سعی در روشنگری دارند.
 
خانواده هاشمی هم جزو آن قشری به‌شمار می‌رود که مدام در حال قضاوت شدن است، اما در طول این سال‌ها همواره تلاش کرده تا در جهت هدفش که تعادل و اعتلای کشور است حرکت کند و اگر روشنگری لازم است انجام دهد.»
 
نمایشگاه «دچار» تا ششم اسفندماه در گالری آریانا برپا خواهد بود.



منبع : ایسنا
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار