مدیرعامل گاز مازندران گفت: با برف سنگین در سال 86 و با اشتراک 700 هزار نفر قطعی گاز صورت گرفت در حالی که در سال جاری با یک میلیون و 250 هزار اشتراک با قطعی یا افت فشار گاز به وجود نیامد.
کد خبر: ۳۸۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 20 February 2017
به گزارش تابناک مازندران، محمد اسماعیل ابراهیم زاده  با اشاره به وضعیت گاز در این استان، خاطرنشان کرد: با توجه به قطعی گاز ایران از سوی ترکمنستان در دی ماه امسال، با تدبیر وزارت نفت مدیریت جهادی صورت گرفت تا  قطعی گاز در این استان به وقوع نپیوندد.
 
وی با اشاره به اینکه با قطع گاز ترکمنستان در 12 دی ماه، فرهنگ صرفه جویی در کشور حاکم شد، از تقویت فشار گاز مازندران توسط ایستگاه های مجاور خبرداد و افزود: ایستگاه های تقویت فشار در استان های گیلان، مازندران و گلستان که در گذشته احداث شده بود و استفاده ای نمی شد که با قطعی گاز ترکمنستان وارد مدار شد.
 
ابراهیم زاده با بیان اینکه شرکت انتقال گاز مازندران دارای 10 منطقه در استان است که در شهرهای رشت، رامسر، نور، نکا و گرگان ایستگاه تقویت فشار دارد، تصریح کرد: با قطع شدن گاز ترکمنستان ایستگاه دشت شاد توسط توان داخلی افزایش ظرفیت داده شد.
 
وی با بیان اینکه در هفته جاری در قریب به  70درصد کشور افت دما رخ داد، افزود: همچنان از شهروندان درخواست می کنیم تا دمای منازل را 17 تا 24 درجه نگه داری کنند.
 
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه پیشرفت خط لوله انتقال گاز به مازندران در کیاسر نیز بسیار مناسب است، اظهار کرد: احداث این خط لوله با دستور وزیر نفت سرعت گرفته و در هفته دولت سال 96 به بهره برداری می رسد تا  دغدغه مازندرانی ها برای بهره مندی از نعمت گاز رفع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار