مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
فرید محبی :خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی به دانش آموزان برای جلوگیری از ترک تحصیل و راهیابی به مقاطع تحصیلی بالاتر، روش های مطالعه و یادگیری صحیح، انتخاب رشته و آشنایی با رشته های دانشگاهی از دیگر خدمات فرهنگی ارائه شده برای دانش آموزان است.
کد خبر: ۳۸۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 20 February 2017
بیش از سه میلیارد و 832 میلیون ریال در زمینه ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان تحت حمایت امسال هزینه شد.
امور فرهنگی یكی از محورهای اساسی فعالیتهای كمیته امداد و رسالت مهمی است كه این نهاد در كنار سایر خدمات خود بر عهده دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با دانش آموزان مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای یاسوج، با بیان اینکه مهمترین هدف فعالیت های فرهنگی کمیته امداد توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده های تحت حمایت است، گفت: فراهم آوردن تسهیلات و امكانات‎ لازم برای‎ ادامه تحصیل دانشآموزان، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی آنها، برگزاری اردوهای تربیتی و آموزشی از مهمترین اقدامات فرهنگی کمیته امداد برای دانش آموزان تحت حمایت است.
 
 ارائه خدمات فرهنگی به هشت هزار و 391 دانش آموز

وی تعداد دانش آموزان تحت حمایت این نهاد را هشت هزار و391 نفر برشمرد و افزود: خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی به دانش آموزان برای جلوگیری از ترک تحصیل و راهیابی به مقاطع تحصیلی بالاتر، روش های مطالعه و یادگیری صحیح، انتخاب رشته و آشنایی با رشته های دانشگاهی از دیگر خدمات فرهنگی ارائه شده برای دانش آموزان است.
محبی با بیان اینکه کمیته امداد در حوزه فعالیت های فرهنگی در همه سطوح و زمینه ها، برنامه ریزی دارد، گفت: بیش از سه میلیارد و 832 میلیون ریال در زمینه ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان تحت حمایت امسال هزینه شد.
 
 ارائه خدمات فرهنگی به هشت هزار و 391 دانش آموز

وی با بیان اینکه یکی از ارزشمندترین فعالیت های فرهنگی کمیته امداد، تاسیس مجتمع های فرهنگی تربیتی است، افزود: 321 دانش آموز از مناطق محروم و دور افتاده استان در شش مجتمع خوابگاهی این نهاد در استان ساکن و از خدمات فرهنگی در طول سال بهره مند می شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه یکی از مشکلات دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، نداشتن امکانات کافی برای ادامه تحصیل است، از مردم خیر و نیکوکار هم استانی خواست تا در آستانه هفته احسان و نیکوکاری کمیته امداد را در زمینه کمک به نیازمندان به خصوص حمایت از تحصیل دانش آموزان بی بضاعت یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار