رئیس پلیس راه البرز گفت که هم اکنون ترافیک در آزادراه تهران - کرج -قزوین در محدوده استان البرز سنگین است.
کد خبر: ۳۷۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 15 February 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ رضا گودرزی روز چهارشنبه افزود: این بارترافیکی در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین درمحدوده ذوب آهن تا پل فردیس و در آزادراه تهران - کرج از محدوده پل فردیس تا کلاک و درادامه درمحدوده گرمدره سنگین است.
وی اضافه کرد: درخط شمالی آزادراه تهران - کرج -قزوین ترافیک عادی گزارش شده است . 
وی با اشاره به بارش برف و احتمال سقوط بهمن درجاده کرج -چالوس اضافه کرد: رانندگان حتی الامکان ازسفرهای غیرضروری دراین محور خودداری کنند.
گودرزی یادآورشد که همراه داشتن زنجیر چرخ در راه های استان البرز درشرایط بارش برف الزامی است و درصورت همراه نداشتن ازادامه مسیر جلوگیری می شود. 
وی افزود: علاوه بر زنجیر چرخ، سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان بایدمدنظر قراردهند. 
وی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند. 
وی همچنین از رانندگان بویژه در آزادراه ها خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین ، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند. 
استان البرز دارای یکهزارو 450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد. 



منبع : ایرنا
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار